Till bluemary
Då du har spärrat mig från att svara på dina PM så meddelar jag här där du är aktiv att jag vill inte ha fler idiotiska PM från dig
Tack på förhand//LeffeD
Men Leffe ! Jag var tvungen att spärra då jag blev ledsen.
Rita, snälla, ta bort detta ! 
Om du spärrar någon så bör du inte fortsätta skicka vansinniga PM, eller hur. Du blir ledsen då det är du som skickar PM som det inte går att svara på. Vem borde egentligen vara ledsen. Nu har du läst detta så nu kanske du slutar att bete dig illa. Du har ju varit Medarbetare på andra sajter här och borde föregå med gott exempel. Jag är ledsen att jag fick lov att skriva här då jag inte når dig på annat sätt, men nu vet du. Så nu kanske jag slipper se dig i min inkorg.
Jag tycker tråden kan få vara kvar så får alla se hur den snälla bluemary egentligen är när något går henne emot. Jag kanske skulle lägga ut PM här också kanske. Jag ska fundera på saken
Rita får avgöra om sådana här inlägg ska finnas på detta forum.
Vad bra att inte du avgör det i alla fall
Leffe !
I samband med ny dator så ändrar jag användarnamn och Avatar.
Jag meddelar förstås mina vänner.
Man brukar skriva "så nu får du leta upp någon annan".
Men det gör jag inte eftersom jag inte vill att någon ska utsättas
för detta.
Detta som nu sker är en av nackdelarna med Internet, man vet
aldrig vad man kan utsättas för.
Så det är ingen idé att fortsätta längre, för "bluemary" finns inte
längre.
Med vänliga hälsningar !
Du går alltså tillbaka till en av dina andra många nicknamn? För du tänker väl inte starta ren till. Hur många har inte blivit trakasserad av dig när det går dig emot i form av PM med lögner åt alla håll och kanter med dina många nicknamn. Så många kan som sagt bli illa utsatta. Det är bara att bland annat fråga några sajtvärdar
#5 Ursäkta, men hur många datorer är du uppe i nu? 5 eller 6 senaste året? Och hur mågna av dem har du lämnat in på lagning allt som oftast?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag har fått läsa lite PM som du skrivit till sådana som inte tycker som hon. Det är fruktansvärda saker hon skriver på PM som den drabbade inte kan svara på då denne är spärrad hos bluemary.
Måste bara få ställa en fråga till bluemary: Hur kan du säga att det är synd om dig när det är de du trakasserar är de som det är synd om?
Nja, jag tror en 3-4 datorer averkades redan när det härjades på katter och hittekatter ör ett år sedan eller när det var ;)
Det blir typ 8-10 datorer på två år.
Wrooom!
Undrar hur hon har råd med det. Datorer är ju lite dyra.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Hon är väl rik som ett troll. Hon bor ju i ett gigantiskt hus på landet har hon sagt tidigare.
Wrooom!
Måste ju vara så. En annan får lov att spara länge för att köpa nytt.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#8 Jag undrar det samma. Hur kan hon över huvud taget anse att hon är drabbad när hon skickar så fula pm till folk. Och detta är inte första gången. Har läst en del av dem. Den ena värre än den andra.
Wrooom!
Nu tycker jag vi kan lämna detta är ni snälla , jag tror alla har fått sin poeng fram i både denna och tråden där Bluemary öppet ber om att få veta i själva tråden vad fel hon har gjort, så jag hoppas vi kan få åter det något mer lugna trevliga forum. Hoppas ni alla är med på detta 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Det vore väldigt trevlig, men hoppas även att de två trådarna får vara kvar ett tag. Visst fel på ett sätt det erkänner jag Men då det hela tiden talas och skickas runt osanningar från bluemary om hur oskyldig hon är och hur skyldig alla andra är.
Då hon ville ha det offentligt i denna tråd och vi har då en chans att få sagt vad vi råkat ut för och våra känslor runt omkring vad vi råkat ut för. Alla kan då läsa och bilda sin egen uppfattning om saker och ting i den här soppan.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
ja den andra tråden som hon själv ba om att få allt öppet i tråden kommer jag inte ta bort, hon bad om att få veta allt i tråden själv. Självklart, om någon kommer med osakligheter och korsar alla regler som finns kommer jag radera bort det från tråden, men så länge det kommer saklig och med normal god ton kommer jag inte lägga mig i den tråden
#17 Visst var det andra tråden jag menade, fel av mig..
Väldigt viktigt att vi alla är sakliga och enbart säger vad som hänt och hur vi känner inför det.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Den här tråden har egentligen fullgjort sitt uppdrag. Jag fick fram till bluemary att jag inte ville ha fler PM
Då låser jag denna iaf.