Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1807 ggr
mongu
0

OT: God morgon 28 juli!

Godmorgon till er alla hoppas ni har en bra dag framför er.

Själv har jag kommit upp och är färdig för dagens bravader. Det blir väl inte så mycket men nåt ska jag hitta på.

Maken tapetserar i sovrummet och han räknar med att bli klar idag. Härligt!

Solen skiner och det är lagom varmt ute.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

fibro
0

God Morgon Skrattande.

Såhär 2 timmar efter uppstigning börjar kroppen bli mer rörlig och redo för dagen.

Jag ska åka till IKEA med min dotter, hon ska shoppa lite grejer och jag ska kolla efter ett badrumsskåp. Ska bli kul :)

Ha en bra dag alla Cool

Rita-S
0

*gäsp* God morgon!
Vaknade sent i dag, har fått sova länge till en förändring. Skal nog i väg till bollnäs en sväng i dag för att se om jag kan få tag på några fönster till terassen!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddagGlad

Idag tycker jag att morgonen har varit helt Ok.Har till och med lyckats baka en omgång bullar och det var mycket länge sedan.Efter middagen så ska jag åka till Sjukhuset och ta blodprov kanske bjuder mannen på en glass när det är färdigtFlörtBjuder på en bulle till kaffet.

TjockaBerta
0

Har tagit i lite för mycket de senaste dagarna. Nu har jag legat större delen av dagen och äntligen har jag kommit på benen. Det blir bra till bio-besöket ikväll.

>>>Malum domesticum<<<

Simson
0

Jag har haft en underbar dag…Inte kroppsligt men själsligt! Tack Rita!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

Det var så lite så, Simson :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Simson
0

Ja jag tycker du kunde ha ordnat lite mer… Tungan ute

Rita-S
0

Hej, det var du som inte hadde tid med fika i dag Förvånad

Simson
0

Hehehe!!! Tungan ute