Så ledsamt med inläggen !
Jag skäms och ber om ursäkt för alla tråkiga inlägg som
kommer från människor som jag inte ens känner.
Jag har väl förargat någon och så hakar de på.
Detta är baksidan av detta med Internet. Man vet aldrig
vad man utsätts för.
Och har jag gjort någon här på forumet ledsen så snälla
hör av er.
Jag vill absolut inte känna att jag har sårat någon.
.
Jag kan ju inte vara medlem här längre, känner mig
helt utskämd.
så lova att ni skriver ! Kram !
Jag skrev först att jag är tacksam för PM men ändrar nu
till att ni skriver öppet.
För har jag sårat någon så ska jag självklart stå för det.
Och jag hoppas att jag inte råkar ut för s.k. "troll" men jag
känner nog igen de flesta användarnamnen.
Fibro och detta, det blir en härlig morgondag
men jag
vill ändå att ni är ärliga.
Tack på förhand ! 
Ja det är många som råkar illa ut tack vare internet

Självklart kan du vara medlem, du har inte skämt ut dig!!! Du hade bra förslag, men vi fick ju förklaringen till varför det ej fungerade. Fortsätt och skriva, annars kommer i alla fall jag att sakna dig/ Kram!!

Jag skriver här eftersom det ska göras så om man vill säga något,
Jag skrev min åsikt under gårdagen, fick då massa med otrevliga pm om hur sjuk jag kanske var som skriver och ger min åsikt om något,, vidare fick jag även ord som det här:Och att hålla på och kritisera så här. PMS eller klimakteriet???? ==????? i p:et. Så min fråga är vem sårar vem här? Man kan inte kasta rent ut sagt skit på någon bakom allt för att gå ut och säga hur oskyldig man är! Tänk dig för bluemary innan du anklagar någon och säger sig vara oskyldig själv.
"0 Jag hänvisar till några ordspråk som du kanske skulle tänka lite på
- Som man bäddar får man ligga
- Den som ger sig in i leken får leken tåla
- Man ska inte gräva en grop åt andra man kan själv falla i den
Var positiv -må bra
#4 Du också. Jag har fått att jag är sjuk och borde söka vård. Det visste hon efter alla år i sjukvården

Men Leif så skriver man inte far inte runt och bråka med folk.
#7 Hej bluemary
/Maria

#6 Då är vi två nu då som behöver söka upp sjukvården enligt bluemary kunskap av att döma en människa på att man svarar på ett elakt pm från henne.
Men nu skriver den nämde att hon är förföljd av oss inne på insidan. Men det är ju vi som är spärrade och hon som skickar. Hur detta nu hänger ihop? Är det inte vi som får pm som är det?
Men vissa människor kan få det till sin egen favör utan att se det man gör mot andra. Vi är inte första människor heller som fått på näbben av nämde nicken ovan.

#7 Hejsan bluemary!
En till nick i mängden, inte första gången heller du svarar på dig själv.
#0 Eftersom du vill att vi skriver öppet så passar jag också på att svara dig i denna tråd eftersom du även PM:at mig. Jag är däremot blockerad att svara dig.
Sista frågan (där du hotade med att gå till ledningen i iFokus) var varför du har skrivförbud på Hälsa.
Det enkla svaret är att jag vill kunna nå mina aktiva medlemmar utan att vara blockerad.
/Maria
#7 Ja tål man inte höra sanningen så förstår jag att du tycker jag bråkar. Det är ju lika med tråkigheter enligt vissa
#0 Du ska känna dig utskämd så illa som du beter dej mot andra.
Trist när det blir såhär. I ärlighetens namn ska jag säkerligen inte lägga mig i då jag inte vet så mycket om det som nu skrivs här, men jag kan säga såhär,
Jag vill inte vara elak, men jag har märkt att du bluemary har svårt för att andra tycker annorlunda än dig. Det har man kunnat läsa i dina inlägg flera gånger.(Jag har reagerat på det men valt att tidigare vara tyst).
Däremot vill jag inte skriva elakt . Jag vet inte om allt som skrivs här är sant, men vad jag kan läsa så verkar du gjort några väldigt ledsna och upprörda. Och är det sant hoppas jag du säger förlåt. Alla som är medlemmar här ska få fram sina ord och tankar och inte behöva må dåligt av ett pm elelr liknande
Kram i allfall till er alla. Jag hoppas att ingen som skrivit här mår allt för dåligt. (Och förlåt om någon av er tycker att jag lägger mig i). Vill inget illa bara att vi alla på ett vuxet sätt går vidare, men ni alla väljer själv vad ni gör. Det respekterar jag.
kram på er
kram
LeffeD
Jag vet exakt vad du nu går igenom, då jag blev drabbad av bluemary i våras, och anklagad för både det ena och andra. Även kallad sektledare, satan själv. djävul med mera andra trevliga saker.
Hon var Medarbetare hos mig inne på lantdjur i ca 3 veckor, och då det inte fungerade, så togs hon bort som Medarbetare. Hon blev kvar som medlem ett tag, men det spelades ut i trådar och fick även efter det ett antal varningar besöksförbud på sajten. Då kom anklagelser som att jag kastat ut henne utan varning, samt en hel del annat jag ej vill ta upp här i tråden.
Känner även igen det med nya nicker som hon startar upp och svarar och hejar på sig själv, samma hände hos mig, Och nu sker det även här i denna tråd.
Men jag vet vad du går igenom nu och det är inte kul alls. Det gör ont så in i vassen.
Kramen till dig LeffeD
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vi står på din sida LeffeD. Och på din medde, Och på alla er andra som fått stå ut med henne elaka PM.
Kram till er alla.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tack. Det var en väldigt jobbigt tid, och ont gjorde det under tiden hon var som mest aktiv mot mig.
Man känner ansvar för medlemmar på sin sajt. Blev det lite jobbigt då det pm:ades även medlemmar som endast är 14 år! I sin egna jakt på att "trycka" till mig med lögner.
Därav jag käner djupt med LeffeD, jag vet vad som händer..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥