Mår bättre !!
Hej alla fibrisar !!
Har inte varit här på ett tag nu…
Gjorde ju min Gastric Bypass 6:e Maj,, 18 kilo lättare nu !!
.
Mår mycket bättre och fibron är inte alls som den var
…
Hoppas att det håller i sig…
Jag är lycklig och har en framtidstro igen, känner glädjen i mig. Det är så underbart !!!
Önskar av hela mitt hjärta att ni alla kunde få uppleva detta
.
Ha en skön sommar och sätt er själv i främsta rummet.
Så skönt att du mår bättre i kroppen och att vikten går ned! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Så kul att operationen blev lyckad och att du mår bättre. Man blir så glad av att läsa nåt positivt när det gäller denna sjukdom!!!
Vad härligt att höra :) Grattis till din viktnedgång!!!
Hmm,, kom på att jag inte vet om jag berättat att jag äntligen fick modet att verkligen bryta mig ur mitt förhållande tillsammans med en alkoholist…
Jag storstädade i mitt liv och det är så skönt att slippa vara rädd mera, komma hem och veta att det är lugnt innanför dörren, ingen känslomässig berg-o-dalbana mera…
Bara fördelar men givetvis en sorg som långsamt bleknar bort, men det är härligt att känna att jag står upp för mig själv igen…
Tack alla för era varma ord och att ni gläds med mig… det gör bara riktiga vänner…
Åh, men du kom dig bort från det, så underbart att höra du kom dig undan! jag hoppas det fortsätter gå framåt för dig nu!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Blev jätteglad när jag läste ditt inlägg ! Bara måste få
gratulera !

Grattis och lycka till!
>>>Malum domesticum<<<

Grattis till en lyckad operation och ditt nya liv
Hehe…21 kilo lättare och fibron är fortfarande snäll
Jag tror kirurgen fick tag i Lille Fibro
… Hahahaha !!!
Tack för alla era positiva hälsningar !!!
Dagarna just nu tillbringas på stranden,,, iförd bikini,,,
..
Just nu är det gott att leva !!

DET vore någonting. Att operera bort Fibro! Vilken toppenlösning. Att inte FK kommit på det ännu!
Njut i bikinin. Hoppas solen kommer tillbaka snart.
>>>Malum domesticum<<<
Ja jösses, det kan ju bli en "rehab-grej" av det på FK…När allt annat provats får man en operation av dem, höhöhö…* IRONI*
Hej. Jag är ny här, men jag måste bara få berätta hur glad och inspirerande det är att läsa om dig/er som mår bättre, eller kanske bara har en bra dag. De är ju för dem som man orkar fortsätta.
All lycka i framtiden.
Kram Marie