OT: En liten fråga!
Hejsan alla "fibrosar"!
Jag undrar om det är flera än jag som har en fruktansvärd värk denna sommar+ andra fibromyalgi symtom?
(I vanliga fall så mår jag bäst på sommaren )
Kram 
Jag är en av dom! Denna sommarn har varit riktig ostadig i vädret, varmt morgon och regn kväll, regn morgon och sol eftermiddag, sol en dag, regn nästa, sol och sen åska och så vidare. Inte har jag märkt till någon stor förbättring denna sommarn.
I skrivande stund är det pissregn utanför tex..
Man får vara glad man släpper vattna blommorna ute? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har också mycket värk i sommar. Det känns som trots värmen så är det ändå inget bra värkväder.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Tack för svar,skönt att veta att man inte är ensam……
Jag har också mera huvudvärk och yrsel,så denna sommar har varit tuff.
Kram<3
Riktigt besviken på sommaren.
Trodde värken skulle vara under kontroll så jag fick ladda ny energi inför vintern som obönhörligt kommer men pyttsan..Har haft lika mycket värk och andra besvär som jag hade i vintras..Fattar inte hur jag ska orka. :/
jag har ochså mer värk denna sommar, jag har märkt att jag får mera värk när det är för varmt ute och huvudvärk varje dag. är det någon mer som får mera värk när sommarvädret är för varmt, fast man skulle ju tycka att det borde vara tvärtom.
jag vet inte, för om det blir för varmt får jag migren och då märker jag inte riktig allt från halsen och ner 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Hm? Jag har också haft mer värk än vanligt. Kan bero på att jag är mer uppmärksam på hur ont jag verkligen har. Har ju inte tidigare erkänt Mr fibro :-((
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Åter igen, ett STORT TACK för era svar.
Kramar
när jag hade ledgångsreumatism så mådde jag toppen på sommaren värme dämpade värken och stelheten och jag blev inte påverkad av några dag med regn
men nu med Fibromyalgin så mår jag skit på sommaren en dags regn och jag mår förfärligt i flera dagar och värmen gör inte värken bättre
jag längtar till hösten då mår jag som bäst märkligt nog -