OT: God morgon 12 juli!
Godmorgon till er alla. Ingen nämnd ingen glömd.
Vet inte hur ni haft det under natten men här har det varit varmt, varmt.
Har sovit ganska OK men det har inte maken gjort så han sover så gott nu.
Själv sitter jag o väntar på att dels min läkare ska ringa och dels att de som tar hand om getingar och myror osv ska höra av sig.
Vi har getingar dels vid ytterdörren, inte så bra. Men dom finns också vid sovrumsfönstret, inte heller så bra.
Ha det bra i värmen och tänk på att dricka mycket.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
God Morgon.. 
Min natt var en plåga med värmen , värken, myggorna och flugorna..Kan knappast påstå jag är utsövd :(
Ska strax åka till EPM för ett förberedande samtal inför en rehabgrupp jag ska vara med i till hösten…
Ha en bra dag allihop, och jag säger som mongu: Glöm inte dricka mycket !!
God dag!
Här är det svettigt värre+ att fibromyalgin har visat sin sämsta sida: Huvudvärk,yrsel, svårt att sova samt att hela kroppen värker.
Ha det så gott alla "fibrisar"!
Kram<3<3<3
Ps.Ska tänka på att dricka mycket,går det bra med Gin och tonic?
(thi,hi…)

#2 Nja jag vet inte om Gin och tonic är det rätta. Vatten sägs va bra.
Själv föredrar jag vatten en sån här varm dag. Eller nåt annat läskande.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#3 Jag skämtade
……….dricker isvatten med citron.

Jag förstod det.
Ha en bra dag! Mongu.

Godkväll
Nu ger jag snart upp. Jag mår skit och allt bara för att det ska vara så förbenat varmt. I vintras var det alldeles för kallt och nu för varmt. Kan inte vädret tänka på oss med Fibromyalgi =O)
Kan verkligen slå ett slag för mörkläggningsrullgardiner från Jysk. Alla är nere och fönster och dörrar är öppna - tack gode gud för kompostnät. Har haft takfläkten igång men den har inte gjort nytta ett dugg - inte förrän jag vände på den så att den fläktar. Tydligen har någon pillat på knappen som vänder den.
Katterna ligger utslagna överallt och inatt blir det race i hela huset.
Nej, nu är det dax att rengöra katternas vattenskålar igen - vet inte hur många gånger jag gjort det idag - men de ska ha fräscht vatten så ofta som möjligt.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Håller med till 100%.
Kram<3

Vi har bott på hotell i Stockholm några nätter och det fanns ingen luftkonditionering, så det var 34grader i sovrummet i ett par nätter, så det har varit mkt svårt att sova. Nu är vi hemma i Norrland och termometern står just nu på 10 grader, så inatt kanske man får sova:))

Jag menar förstås 10 grader ute :)) Inne har vi lite varmare..