Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 3825 ggr
fibro
2010-07-06 20:56
0

MSM-pulver

Jag hittar inget tillfredställande svar om MSM, så jag frågar:

Har  nån av er provat eller håller på med MSM ?? Hur funkar det på er, blir ni hjälpta ??

Jag fick tips om det idag och blev lite nyfiken, trots att jag inte tror på tillskott och sånt…Det verkar funka mot mycket, men det är ju individuellt så klart.

Hoppas på svar, kram på er Flört

En länk ifall nån vill läsa om det: http://www.msmse.com/

brunett
2010-07-08 03:19
0

Har inte hört talas om det tidigare.Funkar det är det ju bra MEN jag är skeptisk till naturläkemedels produkter.jag har sett hur fel det kan bli.Så man ska vara lite misstänksam när man köper sånt som inte finns på apotek.

Det är min mening.Nån som provat det Fibro undrar om?

fibro
2010-07-08 10:17
0

#1  Ja, jag är oxo skeptiskt och tror inte på alla dessa naturmedel. Jag tror de kan ha mer skada än nytta många gånger. Så därför provar jag inga preparat heller, blev bara lite nyfiken på detta och vill höra om nån testat..

Jag tycker att om nu alla dessa preparat vore så bra mot en massa, så skulle de väl marknadsföras mer och finnas just på apoteken oxo. Och läkarna borde ju veta om dem och kunna tipsa, men nepp, så är det inte och då litar jag inte på dem heller…

Så jag håller med, var lite misstänksam innan man stopper i sig vad som helst som bara LÅTER bra….

Nå…ingen som provat MSM ???

Zuzzi
2010-07-08 14:59
0

Jag testade för ganska så längesedan men jag märkte ingen skillnad med det. Däremot märker jag skillnad med nyponpulvret faktiskt Litozin som det hette förrut.