Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1405 ggr
prinsessorna
0

Nått nytt? Biyunmetoden...

Har börjat baka nu på morgonen, få se om jag bakar mera, sitter och hostar och dricker gott te *L* tittar på Chigong på TVn…Intressant, jag gillar ju sånt, och TaiChi Nu pratar dom om Biyunmetoden som visst ska vara bra om man är sjuklig!!!
Kanske vore nått att testa, hon som kom på det hade visst haft nån blodsjukdom som försvann och nu sitter nån med svår astma som testat detta och nu mår bra (han har visst suttit i rullstol med syrgas innan) nu slipper han cortison och kan gå och har ej haft ett ända akut astma anfall sedan han började med detta Biyun???
Kanske nått att kolla upp för som Fibropatient har man ju svårt för att träna tyngd och sånt, kanske detta Biyun vore nått det liknar TaiChi och Chigong…

http://www.gronadrakenstockholm.se/Biyunmetoden/biyunmetoden.html

Någon som provat?

Rita-S
0

man kanske skulle testa det?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

prinsessorna
0

Jag ska då kolla upp om det finns någon här uppe som utövar detta eller försöka lära mig via nätet om det går…Letar mera info och läser lite…Verkar då intressant!

//Mia

Denna kommentar har tagits bort.
Hopi
0

Qigong gick jag på i höstas. Det var väldigt bra! Det enda jag fick passa mig för att göra var att lyfta armarna för högt upp, det pga min whiplash-skada. Annars funkade det bra! Ibland blev jag yr men det var mest dom gånger jag gjort för höga rörelser..