Laster
Alla har vi ju olika laster, vad har ni för laster för att klara vardagen.
Hade varit lite kul att veta =0)

Hem till gården och Glamour! hehe Och så självklart mina djur, om det kan kallas för laster.. ;S Och så te!! Flera koppar per dag! :)
Laster?
Hm
En baylies eller 3 :) inte alls varje dag men gjärna.. :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Vad har du själv för laster, linasvovvar? ;)
Laster.. Är det saker som inte egentligen är bra för kroppen kanske eller? Isåfall är ju INTE nåt av det jag skrev några laster! =) Jag röker inte, dricker minimalt med alkohol, dricker inte kaffe.. Har jag några laster alls eller…???
Nåt måste jag väl ha? Datorn kanske! ;)
Mina laster är att jag är totalt beroende av coca cola! Sen unnar jag mig gottor mer än vad som egentligen är nyttigt. Förr shoppade jag för att må bra.
Sara

Oki Hopi här är mina laster. RÖKNING (hemskt jag vet) Extrem kaffedrickare. Sen har jag en hel del beroende saker som kanske inte är laster i sig men dock ett beroende. Popcorn, frukt i onormala mängder, shopping, te. Och sist men inte minst är totalt telefon beroende pratar massor varje dag
Du får gjärna prata med MIG Lina! :D
Tycker om telefon själv! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#6 Nämen nämen va kul pratar hemskt gärna med dig 

Hmm.. Pepsi Max är något jag inte klarar mig utan. Och sen äter jag alldeles för mycket Naturchips (den gröna sorten).
Katter är väl ingen last, men kan tänka mig att det blir så mycket utställningar som jag kan orka med när jag får min lilla Russian Blue =)
Och sen är jag tokig i tacos/nachos med en massa tacosås. När jag äter det är jag i sånt lyckorus att det inte finns mycket jag säger nej till. Fast det kanske är min svaghet istället för en last? 
Min stora last är choklad, helst vanlig marabou mjölkchoklad. När suget blir för stort så bakar jag gärna en kladdkaka *mums*

Kan man få avslöja lasterna lite i taget???Vill ju inte chocka folk
KAFFE det kan jag absolut inte vara utan.Hem till gården men det har en speciell orsak som hände 1978. jag natt äter.-
Det vågar jag bara viska

# 10, nu blev jag ruggit nyfiken, vad hände 1978???

Jag födde min fjärde dotter på köksgolvet framför spisen till intro musiken av Hem till gården.Kan tillägga att det bara var jag och min Boxer tik hemma..

Nämen oj jösses, gick alls som det skulle, vad hände varför kom ingen och hjälpte dig ???
Starkt jobbat iaf =0)

Ophelia: Det var verkligen otroligt, att du födde barn just när Hem till gården började, eller det kanske slutade..? ;) Det måste ha varit tufft!!! Men kul att höra att det är nån mer som ser den serien! Jag bara måste se varje avsnitt!!! Det är så bra! =) Min Vinthund brukar yla när det börjar! Så jag behöver inte passa tiden, hon talar om när det börjar! hehe. Bara att sätta på TV:n så hon hör ljudet lite, då är det lugnt! hehe.
Guldnougat är väl en last kanske, men äter det inte varje dag, fast jag skulle ju helst vilja det! Gu´va gott det är! *smask*
Hmmm…jag älskar choklad….datorn är det en last? ;) Guldnougat är sanslöst gott, Våra bästa år om jag är vaken, älskar sängen :) kaffe ett måste!!!
Absolut det är jättekul…nästan så man sitter för länge och sedan får sota för det :)

#13#14Jooodå allt gick jättebra.Guuben var på ridskola med dom andra barnen.Efterråt tänkte man väl på vad som kunde gått snett.Ringde efter Ambulans och grannfrun när jag var klar.Dom blev lite stressade på båda ställena.Musiken var när programmet började.
Dottern ska få sitt tredje barn om ett par veckor så det jobbas på i familjen