Så vad det över...........
Har firat den lugnaste midsommaraftonen i hela mitt liv!!!! orkade bara inte, varför gör det så jä..a ont i hela kroppen. Rensade bara lite ogräs i torsdags och då svullnade händerna mellan knogarna upp och jag fick värk överallt. Vad ska man göra, det enda jag har är Treo Comp o de hjälper inte längre, vad äter ni? o fy vad jag gnäller!!! hoppas att ni har haft en härlig midsommar!
Jag har nyligen fått en ny medicin utstskriven som heter Arcoxia. Den är inflammationshämmande och värktablett i samma. Den fungerar väldigt bra tycker jag.
MEN, om man har känslig mage ska man kombinera den med någon magmedicin.
Samma här Hannapia !
Min familj, och deras barn, som jag trivs jättebra med ,bjöd ned oss
till deras stuga som ligger så fint vid vattnet.
Men jag var tvungen att tacka nej. För jag blir ju så irriterad när
värken kommer på. Visst kan jag ta ett par snapsar extra för att för
en stund glömma värken och vara glad ! Men då så kommer ångesten
efteråt och som äldre så vill man helst slippa det pinsamma.
Så det blev till att vara hemma och rensa på gruset. Vi åt lite gott
men sedan var jag tvungen att vila.
Så visst är det jättetråkigt att inte ens orka vara med Mor, systrar
och deras familjer.
samma här.
En lugn midsommar, vi var hemma. vi åkte en runda på eftermiddagen. Jag tar tramadol retard och lyrica dagligen mot värken. Men jag håller på att trappa ner lyrican för att se om jag blir lite piggare för jag är rätt trött på eftermiddagarna och måste sova.
min midsommarafton blev väldigt lugn oxå
familjen erbjöd sig att ta sonen och jag fick fira på egen handoch tur va väl det vart totalt knockad i helgen av mensvärk ifrån helvetet mått riktigt dåligt så jag har ätit pizza och bara vilat

Nja, det blev för mycket vin för en gångs skull. Jag ramlade omkull när jag skulle gå hem från grannen och hittade inte mina glasögon förrän nästa morgon. Jag trodde jag skulle dö när jag vaknade på midsommardagen men det var roligt i alla fall. En del lär sig aldrig!
Det har varit en kanon midsommar med andra ord.
>>>Malum domesticum<<<