Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 698 ggr
linasvovvar
0

Jösses vilket väder

Här i skåne är det full snöstorm. Hur har ni det på andra platser i sverige?

Jag är totalt insnöad dom har inte plogat här så ska vi någonstans så får vi går =0(

Hoppas det iaf slutar blåsa för det blir sån drivbildning av all lössnö.

Jag vill ju ha vår NUUUUUUUUU

Rita-S
0

här är det 20 kalda, kaldare blir det nu som solen är borta. I förgårs kom det 30 cm mer snö och under natten ytterligare 10 cm :)

KALLT!

Sista kampen från vintern nu gissar jag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
0

Mm.. Snöar här i Alingsås med. Pratade med en vän om det igår när det började och han sa bara att -Nää, det blir nog inte så farligt, det lägger sig säkert inte ens.

Tss.. Här har vi säkert en 10 cm och mer kommer det. Fast jag har egentligen inte så mkt mot snön men blåsten! Suck, man har snö överallt när man vågat sig ut.

Sara

kickibly
0

har en liten smartcar och körde mellan helsingborg och ekeby för 2 tim. sen.kunde bara köra i 45 km i tim hela vägen och det yrde så mycket snö så man såg inte vägen framför sig.höll på att blåsa av vägen flera gånger i min lilla "dytt".Det var snorhalt och stora drivor som blåst upp.

Lullan1
0

Här på Gotland är det som vanligt, det verkar inte komma något oväder hit. Däremot är det kallt som bara den, tror att det var en 6-7 minus ute nu. *burr*

Hopi
0

kickibly: Har du en sån där liten cool bil! hehe. ;)

Här i mellan Sverige är det okey, men kallt!!! Minus 20 imorse, och nu är det minus 12.. Längtar ihjäl mig efter vår!!!! Men det dröjer ju än innan den kommer hit..

linasvovvar
0

jag va precis ute med flocken (hundarna och karl Flört)

Det blev en ruggit snabb runda för det gick verkligen inte att gå det va sån motvind och snön va så vass usch säger jag bara hoppas det slutar iaf snöa snart så hundarnakan få en ordentlig kvällsrunda.

Lotta
0

Här i gävle har det varit ett fruktansvärt snöande och ca -10 grader. Jag har skottat framför dörren fem gånger idag, tål inte se en spade *urk* Och nu sitter man här fullproppad av värktabletter *blä* Jag vill ha sommar NU!!!!

Lullan1
0

Vad kallt ni har det på fastlandet! Här sitter jag och gnäller över 7 minus Generad

Lotta
0

Pfsss 7 grader, du är rolig du…och det vågar du tala om för mig *morr*

Hopi
0

-13 idag.. burr! Men det har inte snöat nåt här iaf. Kommer några små korn nu.. Vill inte ha mer snö, inge mer kallt.. Vill bara ha VÅR!!!! ;)

Rita-S
0

här snöar smått och nätt. Har puffat ned en sådan hög med puff-snö på 10 cm, som säkerligen är bara 2 när luften blir borta.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

linasvovvar
0

Totalt insnöad en bilen helt begraven. upp til 1-2 meter snö på sina ställen och nästan barmark på andra stället. och det bara förtsätter blåsa och snöa. Hur ska detta sluta ?

Rita-S
0

med våren om ett tag? :)

linasvovvar
0

*ASG* Ja förhoppningsvis

Rita-S
0

;)

Lotta
0

Vi vill ha sol, sol, sol mera sol…nannananana! =)

Hopi
0

Låter som det är tur man inte bor i Skåne, just nu.. Men ni kommer ju ha vår när som helst iallafall, kan jag tro.. =)

Lotta
0

Här har det varit strålande sol hela dagen, och sånna dagar kan jag stå ut med….men tacka vet jag sommarn och våren, jag älskar värme :)