Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1621 ggr
fibro
0

OT: Semesterplaner :)

Hej alla rara, goa medsystrar och bröder Skrattande. Jag har inte varit härinne på ett tag, har haft en riktigt jobbig period. Men nu känns det bättre och jag tänkte starta en tråd om semesterplaner.

Om du ska åka nånstans, vart åker du?

Själv ska jag och min sambo ta en dagstur till Mora och se Zornmuseet. Vi är intresserade av de svenska skalderna, finner dem högst intressanta. Sen ska vi åka en dagstur till Åland med barnbarnet oxo. Dagsturer är vad jag orkar och har råd med, det räcker så gott. Längre tur tar jag annan tid på året, och bara då jag hälsar på min dotter i England.

http://www.zorn.se/

Jag önskar alla en riktigt trevlig sommar!! Cool

bluemary
0

Om jag har ork att resa någonstans så brukar det vara skönt
att ha ett hotellrum i närheten dit man kan gå och vila med
jämna mellanrum. Och att ta ett varmt bad brukar också göra
att man orkar sig ut en liten stund till.

Visst är det dyrt med hotellrum, jag håller med. Men nu för
tiden så finns det ju bra hotell för "bara" (hm,,,) 300-400:-
natten. Bara att komma ifrån för några dagar känns jätteskönt.
Sängen och taket ovanför har man sett tillräckligt avSkrattande

[tantleen]
0

Vi tar som vanligt husbilen och åker dit"nosen pekar" .Flört

Funderar på att åka till Vadstena samt till Skåne,eventuellt en tur till Norge,som sagt inget är 100% planerat.

Trevlig semester på er alla.

KramarCool

bluemary
0

Jag bor 4 mil från Vadstena, kom gärna och hälsa på !

Kram från Anette

bluemary
0

Jag bor 4 mil från Vadstena, kom gärna och hälsa på !

Kram från Anette

[tantleen]
0

#3 Ja,vem vet….kanske det;-)))

Vi var i Vadstena förra året(knappt ett dygn),men pga brand i några kablar till husbilen så var vi tvungna att åka hem.

Så jag vill gärna åka dit igen,verkar vara en underbar stad.

Kramar från migKyss

kkarinn
0

ska flyga för första gången med sambon till paris över en helg :D:D

[tantleen]
0

#6 Låter underbart!

KramKyss

TjockaBerta
0

Två nätter i campingstuga i Skara och resten av sommaren på landet eller hemma. Det ska bli så skööööönt. På landet brukar jag må ganska bra. Ingen stress.

>>>Malum domesticum<<<

fibro
0

Härliga semesterplaner alla har Skrattande

Mamadragon
0

På barnens (8 o 10 år gamla) begäran ska vi åka o titta på klosterruiner o gravsättningar som finns lite runt omkring här i västergötland. Kul när de själva ber om sånt. Billigt blir det ju förhållandevis oxå eftersom det blir dagsutflykter.

Sen har mor min hyrt stuga i Strömstad, och tar med mig o barnen några dagar.  Blir man trött så tar hon hand om barnen medan jag sover så det ska bli riktigt skönt, oavsett väder.

Men annars ska jag bara njuta av att inte jobba tror jag. Jag bor ju redan mitt ute på landet där hela sommarhärligheten finns; sjöar, ängar, skogar, berg och en altan Cool

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"