Glad alla hjärtan till er ALLA
Hoppas ni alla får en underbar dag idag och att ni kan tillbringa den med någon ni älskar 
och jag önskar en god alla hjärtans dag, med roser och chocklad till alla oss goda vänner här inne!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Mums, det såg gott ut Rita! 
Ha en bra Alla Hjärtans Dag! 

Tack det samma till er!!! Och till alla vänner här inne!! Ha en jättebra dag! =)

Jag ska snart iväg och host harkel…..jobba, el arbetsträna kan vi kalla det, så det blir inget firande från min sida. Jag har dock lycats klämma in en fika med en kompis innan jobb och sambon och jag ska ju trängas bland kastruller och massa mat hela kvällen =0) Alla på mitt "jobb" ville vara lediga och det är klart man ställer upp så dom kan vara hemma och vara lite romantiska:

Jag fick en underbar allahjärtansdagskväll trots att jag är sjuk. Fick 2 fina påsar medgelehjärtan & nougathjärtan först av min kille, sedan bar promenaden bort till Grekrestaurangen här i krokarna för att beställa Tzatsiki med bröd till förrätt och gyros med pommes, sallad, tzatsiki med bröd till huvudrätt. Det tog vi med hem och delade en flaska rött vin till. Behöver jag säga att han bjöd mig??