Fått operationstid!
Den 7 maj kommer jag att opereras. Jag ska göra en steloperation i ländryggen + att det ska rensas upp vid nervroten.
Har fått mera besvär efterhand så det ska bli skönt att få detta gjort.
Detta gör att jag troligen kommer va ännu mindre här än vad jag varit nu. Har ju inte orkat så mycket nu heller.
Men jag kommer åter när allt är under kontroll igen.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Ok, hoppas allt går bra…Ta hand om dig.
Lycka Till och Kram 
Hoppas verkligen att det går bra! Håller tummarna stenhårt!
Ta hand om dig!

Med vänliga hälsningar
Chess
Önskar detsamma ! Hör av dig snart !

Hoppas allt går bra för dig!
Lycka till!!! och sköt om dej!!
Lycka till med operationen och hoppas du blir riktigt bra efter steloperationen. 
Jag blir riktigt avis på dig som får detta gjort. Själv har jag tre kotor i ländryggen, längst ner, som är totalt utslitna. Men jag får ingen operation. Fick till svar att man opererar mycket sällan numera. Har också två kotor i bröstryggen som ser likadana ut som i länden.
Har fått prova en ny medicin som fungerar som både värktablett och inflammatorisk: ARCOXIA. Den kombinerar jag med Omeprazol för magen. Fungerar jättebra på mig, värsta värken är borta. Och jag har nu blivit pigg och glad och orkar ta mig för med saker som var omöjliga förut. PROVA ARCOXIA NI SOM HAR SAMMA BESVÄR DET KAN JAG VARMT REKOMMENDERA.