min hemska hållning

Ja nog känner då jag igen mig, i hållningen.. Det blir nog så helt enkelt när man har ont osv….. Tyvärr.. Men det är nog bra att iaf "försöka" tänka på det ibland, och sträcka på sig. Men det glömmer man ju förstårs av sen ändå, när man har ont så man inte kan tänka på annat.. hum…
Vilka gulliga hundar du har!! ;)

Åh, den lilla sötisen är ju bara föööör go! Får jag köpa?? hehe (skojar lite)

Men man känner sig så grymt ful och jag känner mig som en gamal 80 åring, orkar inget kan inte och bara klagar hela tiden…..

ja jag tror nog du skulle må bra av att forsöka inte sjunka i hop.. nu har jag ingen erfarenhet av just whiplash själv, men va jag har förstått är det inte så lätt att rätta upp sig, det kan va smärtsamt..? Men kunne det gå att forsöka i bland?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

ja jag skulle verkligen behöva räta på mig fast det är svårt, det är bara så mycket att sträcksa ut, hela 183 cm….
O.O
pyttelilla mig i förhållande!!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Ja, det är bra att försöka sträcka upp sig. Men vet inte om det har med själva whiplashen utan mer om värk o att inte må bra. Att träna med hantlar är bra. Men det får naturligtvis inte vara tunga hantlar! Det hjälper iaf mig bra med att träna försiktigt med hantlar. Har du testat det linasvovvar???

men vet du vad lina? sen jag lärde känna dig har du alltid hängt med ryggen. det har jag påpekat för dig tidigare!

#12 jo jag vet men det har blivit så mycket värre…kolla som jag håller mitt huvud, jag har fått en gamnacke…usch

men det är ju förståligt ändå, du har ju ont… =(