hur hittade du hit?
som rubriken lyder:
hur hittade du hit till fibromyalgi sajten?

själv så lurade jag rita till att bli sajtvärd för FM och råkade glida in som Medarbetare. är Sajtvärd för ridsport och hittade till iFokus via en annan hästsajts forum. =)
Ble tipset av Rtia :)

jag har bara suttit här och väntar sedan ideén kom till *ler*
Lisettes fel :D Hon har petat på mig om att ta över sajten en gong i mellan :) jag tror första hintet kom i fjor somras.. ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Efter att ha köpt Dr Annika Dahlqvists bok Blogg som handlar om lågkolhydratsmat så hittade jag hit…/cia

I och med att Hudiksvalls Kattsamarit blev månadens Katthem under januari i gruppen Hittekatter här på iFokus så anmälde jag mig som medlem. Vid utforskning av (och försöka förstå) allt som hör till medlemsskapet hittade jag till slut även rutan med "andra" grupper. Då en av systers vänner har Fibro så började jag läsa för att förstå henne mer. Fick en stor egen aha-upplevelse när jag började läsa om Fibromyalgi. Numera läser jag så mycket jag kan här och har blivit enormt bekräftad av alla som finns här inne! Rita's dikt har jag satt upp i hallen. Med tanke på att jag bara har två tavlor och den är den andra så förstår ni hur viktig den och ni är för mig! Kram till alla här!! Speciellt värdarna!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Oi, Simson, jag kjänner mig beärat!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag startade med kanin.ifokus och sen var jag inne på nån annan sida, tror det var insidan, när jag fick tips om att fibromyalgi skulle starta framöver. Så då höll jar ögonen öppna, för HÄR ville jag helt klart vara medlem! =)
Tack Simson! =)
Välkommen hit får vi önska till cia4fun och lavendel!!! =) Kul att det blir fler medlemmar!!! =)
sökte på googles om fibro och då dök detta upp.Mycket bra sight tycker jag.

Är redan medlem på några ifokus-sajter coh såg den på så vis i sajternas del på under mina sajter. Kul och bra med en sådan här sajt för oss värkande "kärringar". Ha ha, ska jag säga som fick Fibro redan vid 30 års ålder(är nu nästan 35).
Jag är medlem i ponnytrav iFokus och hittade den är sidan till höger under mina sajter och blev jätteglad. Jag är en sån där person som inte törs gå med i någon fibroförening jag tänker hela tiden att jag kanske inte är tillräckligt "dålig" för det. Jag kanske bara inbillar mig, har väldigt dåligt självförtroende. Har varit sjukskriven sista omgången nu i drygt 1,5 år.

russingar; Om du har varit sjukskriven i 1½ år.. Då är du nog "tillräckligt" dålig! Eller hur???
(Men du kan ju vara sjukskriven för "annat" men det spelar ingen roll!!!) Bra att du hittade hit iaf! Här frågar vi inte vem som får vara med eller inte, vem som är sjukast eller inte, utan det är bara att vara med o prata! =) Hoppas du kommer trivas här! 
Jag trillade in som korrekturläsare till RitaS och eftersom vi är goda vänner utanför iFokus och hon är som en storasyster för mig är det ju självklart att jag hjälper till lite nu o då. :D
Har själv en site på lajv.ifokus.se
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Det var Rita som lurade hit mig :) Jag hade i och försig säkert hittat hit på egen hand längre fram eftersom jag läser allt jag kommer över om fibro och så. :)