Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1899 ggr
cia4fun
0

Taktil Stimulering!

Hej! Är det någon som provat Taktil Stimulering? Jag har funderat på det. Det kostar 400 kr för 45 minuter…

Hopi
0

Ingen aning om vad det är ens…Generad Kan du berätta? Räcka ut tungan

cia4fun
0

http://mh-massage.se/vadar.htm

Här finns det information om vad det exakt är. Det jag själv vet är att det är lätt massage som inte ska göra ont. /CiaSkrattande

Hopi
0

cia4fun; Tack! Det verkar lite som fibro-massage! Det finns det en kvinna som utför här som jag bor, men har inte testad det än tyvärr.. Måste göra det!

abbis
0

min sambo är utbildad massör han bakar in mig i filtar och lakan sen jobbar han med eteriska oljor som värmer och stimulerar..brukar ta 1 timme ungefär för en helkroppsmassage

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hopi
0

abbi.s; Lyckos dig! Det finns endel som har tur!!!! Flört

cia4fun
0

abbi.s; Åhhh så härligt!! /cia

Snusan
0

Jag har utbildningen Taktil Stimulering men lite svårt att göra på mig själv Generad Annars är det en jätteskön massage eftersom man inte trycker utan mer som strykningar och man blir härligt avslappnad efteråt. Jag jobbar med multihandikappade och där använder vi taktil dagligen .

Simson
0

Taktil är härligt och det tycker jag är värt att prova på. Speciellt när det är något som man inte behöver prestera något i. Att inte vara duktig och tåla att bli knådad menar jag. Bara att bli berörd och ha det skönt.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hopi
0

Låter underbart! =)

Rita-S
0

Kanske man skulle tästa taktil

eller kanske även gubben kunne lära sig det! Hur svårt är det, nån som vet?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Natali
0

Jag kommer att få taktil massage här på Alfta. Har inte börjat än, men börjar nog i morgon.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.