Lyrica
Hur många av er tar det? Är ni hjälpta av det och hur stora doser får ni ta.
Själv tar jag 50mg 3 ggr/dag men vet inte om det hjälper precis.
Jag började i julas med 50 mg/dag..skulle ha lång startsträcka då jag är extremt läkemedelskänslig..Så skulle jag höja till 75mg/dag..och då tog det stopp i kisseriet..fick omedelbart gå ner till 50mg/dag igen, men känner ingen som helst lindring längre…
I början var de bra mot stickningar, brännkänslan, domningar och toppen av värken…
Jag fick bara biverkningar och mådde dåligt av Lyrica, fick nya smärtor på olika ställen tex en obehaglig skrämmande smärta i ögonen som gjorde att jag inte vågade ta dom. Dessutom kände jag mej snurrig i huvet såg färger av dom,blev sedan jättetrött och kände mej som bakfull i flera dagar efteråt.
~ mayolica ~
jag tar lyrica i hop med tramadol och det ger en jätte bra effekt, på mej hjälper dom och jag har inte haft så mycket biverkningar heller bara gått upp i vikt av dom. Visst man kan bli lite trött av dom men det kommer på mej flera timmar efter jag har tagit dom. Ibörjan kunde jag bli yr men det har försvunnit. Jag har haft dom i ett åt nu och jag tar 200mg morgon och 200mg kväll.