Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1274 ggr
Rita-S
0

OT påsken RIP min äskade Gejsa..

Jag har varit mycket distansierad under påskhälgen..

Till min stora förtvivlan, sorg och smärta, samt enorma chock, fick jag avliva min älskade Gejsa skärtorsdagen 1 aprill..

Jag har tilbragt hälgen med att gråta och gråta som aldrig förr..

Jag hoppas eran påsk har varit bättre än min.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Skickar tröstkramar till dig.

Kramiz Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

fibro
0

Men fy så tråkigt…Kramar

candycandye
0

Vad tråkigt för dig!

knas65
0

Det är så svårt att skiljas från ett älskat husdjur… Var gång jag gått igenom det så tänker jag: Jag ska aldrig ha ett djur mer!!!

Det gör så ont att mista dem… Men efter ett tag så finns längtan där efter ett nytt. Det har blivit en del djur under åren…

Glädjen det ger under den tid de finns uppväger smärtan att mista dem.

Att sörja dem är hur jobbigt som helst och man tror inte att man ska komma över det men det får ta den tid det tar och man får tillåta sig att vara ledsen.

Värmande hjärtliga kramar till dig….

Zimba
0

En massa styrke o tröstekramar sänder jag till dig. Jag vet ju hur mycket du älskade och gjorde för din älskade Geisa. Blev så ledsen för din skull att jag va tvungen att skriva några rader. Gråter

Mina tankar e hos dig.

Kram från Zimba

(som bara gör ett snabbt gästspel)

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Tack alla..
Jag har haft det helt fruktansvärt.. på lantdjur och ridsport fick jag posta en artikel till Gejsas minne, och det har jag gjort för dom särs intrecerade..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida