Norspan nån som vet?
tIpsad att ni vet mycket här inne….
Fått utskrivet starkt smärtstillande plåster för min smärta i samband med en avåkning.
Norspan. Någon som har erfarenhet? Visst, jag är läskunnig, men tänkte höra hur andra har reagerat. Tänkte prova i morogn kväll. det håller i 7 dagar. Jag väger 61 kg och de är på 5 mikrogram. Kan man köra bil?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag hoppas någon här inne har erfarenheter att dela av sig med nu! :)
Visst kan man läsa till sig en hel del via fass, men där står inte personers egna upplevningar, så därav är det bra att fråga även här inne! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har Norspan. Fick det för en tid sen. Kände direkt att det tog mycket av min värk.
En helt underbar känsla.
Jag känner mig inte påverkad på nåt sätt av det. Det enda är att jag måste va försiktig med var jag sätter plåstren. Fått blåsor under vid några tillfällen då jag troligen satt på för tunn hud.
Sen måste man själv va vaksam på hur man reagerar. Detta om du kan köra bil eller inte beror helt på hur du reagerar.
Så tyvärr kan jag inte ge dig råd i den frågan.
Vet nån som blev så påverkad att hon inte klarade av att använda plåstren. Hon fick både yrsel o illamående.
Det enda jag kan göra är att önska dig Lycka till!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!