Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: fibromyalgi
Läst 19636 ggr
Maria444
5

Bränner i fingrar och fötter

Hej!

Har precis nyligen fått diagnosen fibro med många års kronisk ryggvärk.Har en brännande känsla i fingrar och även stelhet och värk i fingrar/Händer,är det vanligt att det bränner i kroppen typ fötter/händer ?

mvh Lena

Rita-S
1

Jag har i bland denna brännande kjänslan i höfter och rygg, dock inte händer/fötter direkt. Föruten när jag har blivit riktig kall och får tilbaks värmen då.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

knas65
3

Välkommen till Fibrovärlden. Det är en nog så förvirrad tillvaro emellanåt.Obestämd

Fibro kallades förr svider-värker-bränner-sjukan.

Det kan dyka upp precis var som helst har jag lärt mig.Skrikandes

Detta är en jättebra sajt där man kan fråga om vad som helst utan att vara rädd för att nån ska tro att man har tomtar på loftet..

Styrkekramar till digGlad.

pluttigs
1

Hej och välkommen!! jag har ofta en ilande brännadne känska i händerna dock inte så ofta i fötterna, ryggen kan det bränna i och den känns varm men när jag känner är jag ofta kall eller normal tempad på huden,

fibro
0

Visst känner jag igen det dära…Men jag tycker nog mina besvär med bränn-sveda-stickningar blivit något bättre sen jag började med Lyrica. Annars är värken densamma som tidigare..

Man får vara nöjd med det lilla och hoppas det håller i sig Flört

knas65
1

Min dotter har oxå fibro. Har gått på Lyrica ett tag och det har blivit värre.. Läkaren på smärtkliniken sa idag att hon ska trappa ner och sluta med Lyrican…den kan göra det värre… Så olika kan det vara…

Fibro är en lurig liten sak…

anki1
0

Svider som öppna sår, bränner på hela kroppen. Jättesvårt att ha kläder på kroppen.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

birta
0

Som jag har upplevt det så får man akta sig för kläder med syntet i det bränner mer än värmer.