Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 3266 ggr
ersexn
0

Jobbar ni?

Ni som har jobb och kan jobba, vad har ni för jobb? Jag måste ha ett jobb…..Men med denna jävla sjukdom så kan man junte ta vad som helst!!!!

Inget jobb som är: stressande, enformigt, tungalyft, skiftgång, ja ni vet säert själva….Kan ej heller stå längre stunder pga enorm värk under fötterna!!!

Vet ej vad man skall försöka ge sig på för jobb!!!

Så, vad jobbar ni med?

//Johan 38, och har jobbat inom industrin förut!

fibro
0

#3 Känner och undrar precis samma sak…

MiaaiM
0

Jag är utbildad lärare för senare år, tog examen nyligen (är 27 år) men har inte hunnit jobba mycket och nu är jag sjukskriven 100% Läraryrket är väldigt stressigt och jag känner just nu att jag måste sikta på något annat.

Jag har dock även jobbat extra på Fonus vid behov och på somrarna och trivs jättebra där, lagom stress, inga tunga lyft, varierade arbetsuppgifter och inga monotona rörelser! Jag hoppas kunna ta 50% till sommaren för jag är garanterad jobb!

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

Jennifersthlm
0

jobbar på 3 jobb, ett i kassa på bygghandel, ett på bensinstation och ett som avlösare för barn i familj. så visst finns det jobb men man måste ju inte ha 100 % på ett och samma.

Förut jobbade jag nästan 100% på macken men det funkade inte så jag gick ner massor, och gjorde olika prioteringar i livet och blev timmis istället, nu kan jag jobba när jag orkar och vara sjuk/ledig när jag behöver utan att känna panik och stress…

MariaKatharina
0

Jag jobbar 50 % som butiksbiträde 4 timmar per dag. I kassan, det är inte idealet att jobba i kassan. Men jag vill ut och göra något. Jag letar också annat.

Mamadragon
0