Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1241 ggr
Rita-S
0

Statistik Vecka 3

Under den tredje veckan av 2010 hadde vi 17 inlägg och 76 kommentarer. 6 nya medlemmar fick oss upp i 961 medlemmar på sajten!

Vi hadde 4773 besök och 5624 sidovisningar.

Av medlemmar som har skrivit är lista mycket längre, många fler medlemmar har skrivit något, men en medlem skrev mer än 10 inlägg, Knas65 hadde 14 inlägg och kommentarer under veckan :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

knas65
0

OOOPPSSS!!!!! Ja, när allt bara blir för mycket så hjälper det att skriva av sig eländet…Skrikandes

Det är så härligt att även få skratta åt eländet… Många dråpligheter har man ju läst om på den här sajten….Skrattande

Det är ju skönt att man har humorn i behåll och det är jag så tacksam för… de flesta jag mött som har fibro eller nån annan reumatisk åkomma är människor med en underbar humor.

Så alla ni som använder sajten: Kom igen o dela med er av er själv och era fibroliv!! tillsammans blir vi starka.Flört

Just nu är jag ganska så overksam vad gäller hushållssysslor och ett liv utanför ytterdörren… Kylan är ett gissel… då har det blivit "lite" host, host… mer tid vid datan… Men jag låter det vara så och känner just nu inget dåligt samvete för det. Något jag i vanliga fall brottas med,,, Jag har kanske äntligen kapitulerat???Obestämd

Ser fram emot att få dela er vardagSkrattande jag delar gärna med mig av min.