Fibro
Har fibro sedan 10 år. I somras ramlade jag och slog mej och fick inflammtion i ryggen. Doktorn sa att pga att jag har fibro så är läkningstiden längre. För två månader sen smällde det till i mitt knä och doktorn sa att det var löparknä. Det är inte läkt ännu. Jag är svullen i hela knät. Nu har min doktor slutat. Jag undrar om någon annan av er har varit med om något liknande, att läkningstiden är då lång?
Jag har inte varit med om det men jag har hört andra med fibro säga samma sak så det är kanske så.
Sara

Har en höft som bråkar med mig och läkarna/sjukgymnasterna säger att eftersom jag har fibro så kan det ta längre tid för att bli bra plus att det lättare kommer tillbaka… så visst ibland kan det vara så…
Jag hörde på en föreläsning av en av landets fibroläkare att
för oss så tar det 3 gånger så långt tid, både när det gäller
läkning, träningsvärk och allt annat.
Och så kan vi bli utpekade för att vara gnälliga, vem skulle
inte bli det ????
Tack för era svar. Det är nog så att det tar längre tid för oss som har fibro. Men man blir ju bara så ledsen när det inte blir bättre.
Jag får ha tålamod och försöka uthärda ett tag till. Har haft funderingar på om jag ska gå till en naprapat eller kiropraktor också för att se om han kan göra något.
/Lillemo