Statistik Vecka 53
Okej, sista veckan av 2009 har jag fått statistiken från efter lite teknisk strul.
Vi fick 7 nya medlemmar, vilket fick oss upp i 950 medlemmar.
Våra medlemmar gjorde sammanlagt 12 nya inlägg och 118 kommentarer, vi hadde 3658 besök under veckan och 4266 sidovisningar.
Glädjande var det att listan var lång på medlemmar som har skrivit något, dom allra flesta har skrivit et par tre inlägg/kommentarer , enbart två kom över 10 inlägg och kommentarer:
1. Rita-S - 18
2. bluemary - 15
3. fibro - 9
Vi har även klättrat upp på 1 sidan med sökträff om man googlar efter ordet fibromyalgi, vilket jag ser på som en liten personlig säger, vi kommer altså synast på första sidan nu när någon söker på detta ordet.
Gott arbetat, kära medlemmar!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Va härligt att vi syns och är lätta att hitta.
Med nya medlemmar så är vi snart uppe i 1000, bara 50 kvar.
Sen är det väl tragiskt att vi är så många som är drabbade av fibro. Dessutom så finns det många, många fler som inte är inne på några forum.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
"1 Är inte detta forum till för oss med FMs ?? Härinne hoppas jag att alla har fått sin diagnos: FMS, och dom som står i valet och kvalet och inte vart dom hör. FMS kan ju vara så oändligt olika, och det är lika facinerande för varje ny medlem som yppar sig hur denne mår.
Så jättebra ju fler medlemmar vi blir.
#2 Mongu sa ju inte att det inte är bra att vi blir fler heller, hon sa det är tragisk att det är så många som har diagnosen. För det betyder ju att dom inte mår bra på dagarna, vilket inte är önskvärd självklart. Det är jättebra att vi kan samlast här bland folk som förstår hur vi mår när vi en gong dras med detta…. :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

ja samlas och vara lite buttra utan att belasta våra familjer, och att vi ligger så bra till på google =) Skönt, kanske ngn på fk kan kika förbi och se verkligheten.. kanske dkulle bjuda in herr statsminister ;-)

# 2 Du läste nog inte det jag skrev helt ut. För visst är det tragiskt att det är så många med fibro. Men det är också jättebra att forum finns.
Sen är det säkert många här som inte har diagnosen satt som fibro men som ändå vet eller misstänker att det är vad det handlar om.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!