Statistik v.52
Enligt statistiken som kom i natt har vi under vecka 52 haft 10 nya inlägg, 101 nya kommentarer och fått 3 nya medlemmar. Vi har haft 3232 nya besök och 3743 sidovisningar.
Flest inlägg och kommentarer hadde:
1. ypax 15
2. TjockaBerta 12
3. Rita-S 11
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Vad har jag missat..varför förs statistik här ??
#1 detta mailast ut till alla värdar. Förut på äldre versjoner av iFokus kunde jag gå inn på administrera och se statistiken där, men det tog dom bort då det segade ner. Sen har tydligen många värdar saknat denna info och frågat om att få den tillskickat på något sett så den mailast ut.
Någon här inne hadde sett andra sajter där infoen lades ut varje vecka, och frågade om detta även här.
Jahaa..ok. Tack :)

Vi tre står för 38 av 111 inlägg och kommentarer. Var finns alla andra spännande kommentarer i statistiken?
>>>Malum domesticum<<<
#5 jag tar bara med dom som har mer än 10 i min statistik :) Dock vet jag inte om statistiken tar med alla inlägg utan att skilja på om ett inlägg redigerast i efterhand med i statistiken, och om det i så fall räknas som "ett inlägg", man trycker ju "spara"…
Alla innlägg och kommentarer på min lista utgör 97 av dom 101 totala kommentarer, vilket gör att 4 inlägg förmodligen är redigerat en gong, eller ett innlägg 4 gonger i så fall. Vilket värkar rätt normalt för en vecka skulle jag gissa?