Hur mår ni efter julen ?
Själv är jag helt förstörd. Min mamma är helt under-
bar, trots att hon är 79 år så brukar hon hjälpa mig
med städningen. Innan jul så var det sååå fint i mitt
eget rum men nu är det kaos. På golvet får jag kliva
över julpapper, snören, kartonger, gamla sängkläder
o s v.
De andra 3 rummen är fina (fortfarande…) men det
som vi har gjort om till mitt eget ( ligger här när jag
mår dåligt) är som sagt fullständig kaos.
Ligger just nu i sängen iklädd nattlinne och morgon-
rock och skriver på min laptop.
Just nu så orkar jag bara inte tänka framåt, det är
bara sängen och min dator. Inget annat.
Hur är det med er ? Stor kram från Anette

Det tar på krafterna rejält när det är nåt som inte är som vanligt. Även om det är hur trevligt och roligt som helst att träffa familj och släkt så suger det energi.
Sen har hela hösten varit urjobbig för mig. Dels med min mamma som är opererad för bröstcancer men också med mina egna läkarbesök och oro inför dessa. Är ju nu uppsatt på väntelista för att göra en steloperation av min mycket slitna ländrygg där jag också har en påtaglig kotglidning.
Så juldagen var värst för mig då hade jag så ont så ont. Visste inte vad jag skulle göra.
Nu är det "bara" lite öka smärta men tröttheten är kvar.
Men vi kommer väl tillbaka igen skulle jag tro.
God fortsättning till er alla!
Kram Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Min jul har inte varit så bra, har haft väldigt ont.Har jobbat jobbat lite extra för att få lite mer pengar.Men det har straffat sej efteråt.Jag känner mej väldigt ensam när jag får så ont,trots att jag har en förstående familj.
Det känns bra att få läsa om att jag inte är ensam om denna jäkla värk.
Önskar alla en skön söndagkväll.
trots det har gått nästan fyra dagar sen julafton är jag fortfarande trött. Men det är väll all stressen man kände innan jul. jag hade en jäkla värk idag på morgonn innan lyrican och tramadolen hjälpte.
GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA.