Bränner och sticker i benen
Hejsan upptäckte idag när jag duschade en ny och obehaglig sak.. det liksom bränner och sticker i hela benen när jag sköljer dom med vattnet?? vad är detta?? jättekonstig känsla har aldrig upplevt detta förut, brukar domna o pirra i benen/fötterna ibland men inte såhär!! börjar fundera om det är MS man har :( men det tror jag inte,,
känner någon annan igen sig?? tacksam för alla svar!!
Sköt om er!!
"0 Detta är i allafall något jag aldrig kommit i kontakt med, men det är säkert flera som har det som du. Den brännande och stickande känslan talar många om. Jag kan få lite sveda i skinnet ibland så det känns som om kläderna skaver.
Tack för ditt svar! nu på kvällen har jag haft som små ryckningar i stortån det har jag haft några gånger men det är jättekonstigt! börjar fundera om det är restless legs?? eller brist på något. speciellt vaderna känns lite tunga och det gör on i smalbenen och korsryggen värker.. får små små konstiga yrsle attacker som varar nån sekund, känns nästan som en elektrisk stöt mår lite illa, magen är konstig o gasig, nackont…. ja man blir ju orolig men får väl tro på att det är fibron som spökar ( enligt min smärtläkare) hatar fibro :( är ni flera som har dessa konstiga symtomer?? jag blir så orolig av detta, inte konstigt att man blir lite hypokondrisk!! när det är så mycket som sker i kroppen.
Ha en trevlig kväll :)