Ömhet i huden mm
Hejsan jag har ofta ont i huden, en ömhet, är det fler som har det så? värst är det på överarmar,lår,rumpan,skuldror,hårbotten, nästan hela kroppen med andra ord :( kommer och går i skov, torrhet i ögonen som svider o kliar.. händerna speciellt fingrarna bränner o känns svullna :( är inne i jättejobbigt skov nu som ald…rig vill lätta…kanske det beror på det fuktiga vädret.. känner ni igen er? sköt om er!!
Javisst känner jag igen mig. Exakt så känner jag också och det biter sig fast läänge..

Yes!! Känner igen hela kittet! Stämmer hur bra som helst och likamed skittråkigt…..
Samma här ,allt stämmer……
samma här
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Hejsan och tack för alla era inlägg!! vi har det jobbigt och ingen annan ska påstå något annat!! på mig går ömheten och värken i skov så här han det se ut en vecka, 4 dagar helt mörbultat och öm, kan sedan vakna dagen efter o känna en lätt molande smärta o ömhet i hud o kropp men mår annars mycket bättre o är piggare nästan som att inte vara sjuk.., detta kan sitta i några dagar och då passar man ju på att göra en massa saker, det gör att jag trillar ned i värkt och symtomträsket igen i flera dagar och sådär håller det på vecka ut o vecka in :( hur ska man kunna planer nåt!! har ni det så?? jag känner mig helt konstig av att pendla så i måendet… konstig sjukdom det här *suck*
Trevlig helg på er alla och vi kämpar på!!

ja, det är verkligen svårt!! o särskillt nu under dessa vinter mån. med kyla o rå luft!! de e HEMSKT! plågas enormt av allt detta! man önska bara att de blev varmt o skönt snart! o råd o resa till värmen, de finns ju tyvärr inte heller!
man får bara försöka härda ut! så jag känner igen allt du säger! har ju haft detta i åt m 10 år…o bättre har de då inte blivit…snarare tvärt om!! 

Ömhet i huden är ett minst sagt lindrigt utryck. En brännande smärta som gör vardagen till ett helvete är mera rätt.
Sanslöst vad det gör ont!!!
Funderar nästan på om någon i smyg hällt bensin över mig o tänt på.
Kan knappt ha kläder på mig för tilfället. Stora lösa tröjor o urtvättade mysbyxor är vad som gäller.
Fruktansvärt trött på det här. 
Själv upplever jag att det blivit värre o värre med åren. Haft sjukdomen i över 20 år. Gått på smärtklinik, ätit massor av mediciner o ändrat kosten.
Ute med mina hundar varje dag för att få motion o hålla blodcirkulationen igång.
Ja, vet inte vad jag ska säga… är så enormt trött…