Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 25635 ggr
[tantleen]
19

Känns som om man har feber!?

Hejsan!

Jag undrar om det finns flera som upplever att dom svettas och tror sig ha feber?

Jag blir alltid sämre vid den här årstiden,värken ökar + att det känns som om jag har influensa.

Ont i alla leder till och med ovanpå huden,känner mig febrig(fast jag ingen feber har),samt att det svider i ögonen.

Kramar tantleen

Mamadragon
0

Wow, precis den beskrivningen gav jag till min läkare för 10 minuter sen Förvånad

Faast, jag har en känsla av att det finns en o annan till på den här sajten som kommer svara igenkännande Glad

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

kajsa-kavat
0

Glad Jaa då precis så är det tydligen med oss FMS:are.

Jag har tagit febern många gånger och trott att jag varit rejält sjuk, men ingen feber. Men man kan gå med några tiondelar i feber också, det är lika vanligt har jag hört.

[tantleen]
0

Jag brukar ha mellan 37,3-37,8(har alltid haft högre temp än andra)

Får också svettattacker så jag blir alldeles blöt i hårfästet och under brösten(det är inte klimakteriebesvär)Flört

Först inbillade jag mig att det var biverkningar av vaccinet mot svin -influensan,(det var 3 veckor sedan) men så kom jag på att så här mår jag till och från,men framför allt på höst och vintertid,då fibromyalgin förvärras(man förtränger så lätt).Skrattande

jecki
1

Jodå,känner igen mig. Ofta feberfrossa på kvällarna,precis som en influensa känns det.

Kram

mo12
0

Jag känner också igen mej:) jag har provat febern några ggr men inte haft någon(mystiskt) Man får ju inte ta sprutan mot svininfluensan om man har feber.Jag ska ta den tror jar, även om jag är lite rädd för ev biverkningar. Jag vill ju inte precis må sämre än man redan gör.

Kram Monica

anki1
0

Känner igen mig jag med.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[tantleen]
0

Tack för era svar,då vet jag att det är ganska vanligt och att jag inte inbillar mig.Flört

Kram på er alla.Kyss

iduna
0

jag känner verklligen igen mig, varje gång jag blir trött och har ont ´(det blir ju värre vi den här årstiden) får jag feberkännslor men svettas inte utan fryser som jag vet inte vad och har frossa..både skönt och tråkigt att höra att vi är många

kram

[tantleen]
0

Glömde att tillägga det "förbaskade" tunga huvudvärken" som också ökar i styrka ,när fibron blir värre.Rynkar på näsan

Trevlig helg på er alla.

KramKyss

[tantleen]
0

Glömde att tillägga det "förbaskade" tunga huvudvärken" som också ökar i styrka ,när fibron blir värre.Rynkar på näsan

Trevlig helg på er alla.

KramKyss

Ps.Råkade "sända 2ggr" och det gick inte att ta bort det ena inlägget.

pluttigs
0

jag svettas av minsta lilla rörelse, svettas även på natten vissa dagar vaknar och är kall och blöt av svetten läskigt… ibland kan det räcka med att damsuga eller plockA in disken för att man ska bli helt slut och varm/svettig (brukar oxå uppleva en värmekänsla över ryggen, det bränner liksom känner nån igen det?

Bettybony
0

Jag får med den febern, känns som "influensa" fast man är inte sjuk. Har normaltemp på 36 och blir dälig vid 37,5 . Men har tagit temp vid dessa tillfällen, och har ingen feber då. Fick förklarat att det kan höra samman med FM.

Konstigabaralillajag
0

Känner igen mig. Känner mig ofta febrig och får ont, "influensavärk" i hela kroppen… En promenad och jag kan blir riktigt risig efteråt.

Bettybony
4

Samma här! En promenad och jag är "sjuk" liggandes resten av dagen…. Suck.

Pollyman
0

ja , tyvärr kännder jag igen mig. Man ska inte vara förvånade eftersom fibro har över 50 symtom.. Själv kände jag mig sjukare när jag började läsa dem så jag la dem åt sidan….