OT. Måndag morgon.
Såhär känner jag mig just nu…..haha

Jag med. Eftersom jag vaknade kl. 1 i natt och slumrade till en timme mellan 5 och 6 när det var dags att stiga upp är det nu dags att gå och lägga sig igen.
Tabletterna hjälpte varken mot ångesten eller smärtan.
Hur fixar man det när man ska jobba sen? Antagligen som förut. Man håller masken tills man stupar.
>>>Malum domesticum<<<
Huga, jag vill inte veta vilken dag det är i dag. Har sovit elendig for jag vet inte vilken vecka i rad, och mår almänt skit.
Ser bara fram till att komma hem till djuren och åka ner till min lilla pussgurka i stallet!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
# 1 och 2….Naaww tjejer…skickar en varm KRAM 
Tack för att jag fick skratta lite
.
Har idag en skitdag och jag vet inte vad det beror på. Ont i hela kroppen, TRÖTT, jag har till och med ont i huvudet vilket jag inte haft på ett antal månader.
Så jag skickar en
puss till oss alla.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
jag mår ochså skit idag har gjort hela hela helgen huvudvärk värk i kroppen och nedstämd. sitter här och känner inte för något idag, det blåser ute och är en så tråkig dag idag.
uch vad man känner sej eländig.

Nu känns det bättre. Sömn är bra.
>>>Malum domesticum<<<
Hahaha,verkar väldigt bekant!Fick skratta iaf och det är ju i sej bra för kroppen.Tack!
kramar
Jaa hörrni, visst är det skönt att i alla fall kunna skratta emellanåt. Det behöver vi..
Kram till alla
Känner igen mig, så har jag varje morgon. tar flera timmar innan jag kan kliva ur bingen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk