Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1554 ggr
Rita-S
0

Medlemmar!

881 stycken per i dag :)

Men frågan är.. hur många är aktiva? Tungan ute

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Jag är bara aktiv här lite då och då. Ibland blir det mer, ibland lite mindre och ibland ingenting.

Kramisar Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

#1 ja nu tänkte ju jag mer på aktiva som skriver nånting ALLS, inte skriver 20 poster varje dag :)
Det finns nog en rad medlemmar på min sajt här som aldrig har skrivit en stavelse här iaf..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Paddiz
0

#2 - Jag förstår att du menar att det finns de som inte är aktiva överhuvudtaget. Brukar själv göra så att strunta i att bli medlem på någon iFokus-plats om jag bara vill slänga in en kommentar då och då.

Bl.a. har jag skrivit på Norsk Skogkatt iFokus men då bara en eller två gånger - inte blir jag medlem på den sidan för det. Det är bättre att då bara skriva och sedan är man borta.

Skulle vara roligt att veta hur många som aldrig har skrivit ett inlägg här.

/Yvette

Rita-S
0

den statistiken finns inte, kanske lika bra? :)

TjockaBerta
0

Hur blir man medlem på en iFokus-plats?

Jag skriver och läser på flera stycken men jag har aldrig fattat det där med medlem. Jag trodde det var när jag loggar in.

>>>Malum domesticum<<<

Rita-S
0

Om du ser uppe till högre har du en lista över sajter. Brevid varje finns en liten fyrkant där du kan sätta en markering. När du gör det har du markerat den sajten som din favorit och räknas som en av sajtens medlemmar :)

På samma vis tar du bort en sajt från din lista med favoriter.

Dom sajter du lägger som favoriter kommer högst upp på listan så du släpper leta fram dom från den långa listan.

TjockaBerta
0

Då är jag ju medlem!   Skrattande

>>>Malum domesticum<<<

bluemary
0

Äh, jag trodde också att man var medlem så fort man
loggade in sig. Kanske att alla inte vet det ?

Rita-S
0

jag undrar om man automatisk blir medlem när man trycker "bli medlem" på en sajt, att den då hamnar i favoriter, men jag minns faktisk inte.

Vi sniglar oss mot 1000 medlemmar iaf! :) Skal vi fira med tårta när vi når dit?

Paddiz
0

Klart att vi ska ha tårta - massor av tårta =O)

Kram Yvette

fibro
0

#9  Klart vi ska ha massa tårta!! En x-tra bit till dig, för du är en bra Sajtvärd oxo  Flört

TjockaBerta
0

Tack men jag står över. Jag är även medlem på viktminskningssiten.Flört

>>>Malum domesticum<<<

Paddiz
0

#12 - Jag minskar oxå min vikt - men lite tårta kan sitta fint. Kan ju både fira medlemsantalet och att jag minskat över 15 kg.
/Yvette

TjockaBerta
0

Grattis till ditt fina resultat. Tyvärr har jag inte lyckats alls ännu och bör nog avstå för egen del. Dock missunnar jag ingen lite tårta och är gärna med och firar i alla fall.

>>>Malum domesticum<<<

voranna
0

Grattis,måste kännas jätteskönt.Tycker du fibron ändrat sej till det bättre efter viktminskningen?
Jag är ofta inne här på sajten,och har lärt mej en hel del av er andra fibrisar.Många bra råd.Glad jag hittade hit!

Paddiz
0

#12 - Tack.

#15 - Tack. Tyvärr blir värken värre och värre.

/Yvette