Svar på Inkontinenstest...
Jag har ju glömt berätta för er om fortsättningen på min utredning om inkontinens jag påbörjade före semestrarna…
Min läkare påstod ju att även det kommer från fibron, men nåt sa mig att det inte stämmer riktigt…
Så jag har nu gjort testerna och svaret blev: Gynekologen tyckte det var mycket märkligt..Enligt testerna skulle det röra sig om symtom som man får högt upp i ålder, och så gammal är jag inte. Så han frågade om jag inte har nån reumatism.Han ville inte riktigt tro att detta beror på fibron. Han ville inte bara skriva ut piller heller, utan skickade remiss vidare för mer utredning..Även han tyckte jag borde till reumatolog..Jag tycker själv oxo besvären kommit lite hastigt, under ett år och det blir värre ju mer smärta jag har…
Lite skakis och brakis är man ju nu..Ingen av er som har liknande?
Som sagt ska jag till läkarn nästa vecka, få höra vad hon säger om detta…

Vad skönt att du ska vidare på utredning. Kanske jobbigt med alla utredningar, men på samma gång är det bra att du får reda på om det är Fibromyalgin som spökar eller något annat.
Uppdatera gärna när du vet mer. Håller tummarna för att du får den hjälp som du behöver.
Kramisar Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever