Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 2001 ggr
fibro
0

Magnetröntgen imorron...YESS!!

Äntligen kommer dagen jag väntat på sen februari…Jag ska på magnetröntgen för länd och bröstrygg…Blir intressant att se vad som hänt genom åren…

Nu har jag sån kollossal värk från midjan och ner under fotsulorna. Varenda cm värker.  Knäna känns som de ska slitas av…Undrar om det har med ryggen att göra…Snart får jag svar…

Samtidigt sliter fibron med sin värk överallt…

Inge kul att vara jag nu…Gråter

rockygubben
0

Hoppas det går bra!Själv ska jag på magnetröntgen för mina knän.

mongu
0

Fibro va bra att du får din MR nu. Du har väntat länge.

Den värken låter som den skulle kunna komma från ryggen. Känner igen den.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

fibro
0

#1 Hoppas det går bra för dig oxo. Berätta hur det gått sen ;)

#2 Ja nu äntligen får jag veta om bråcket blivit sämre eller vad det är som trilskas…

Jag är övertygad om att det är från ryggen dessa besvär kommer..Har du oxo så, berätta gärna….

Idag em är det dax. Jag känner mig väldigt uppåt och nöjd. Samtidigt en aning rädd och nervös för vad svaret blir sen. Vill så gärna det ska gå att göra nåt åt ryggen och bena..Finns så mycket jag vill kunna göra..

Men i morse lyckades jag ramla igen…Benen blir som gele´och knäna och fotlederna värker som bara den och viker sig…Och plötsligt bara ramlar jag…Otäckt…

Mamadragon
0

Hoppas det gick bra, och att de hittar de svar du vill ha Glad

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

Crowone
0

fibro, jag hoppas du fick något preliminärt besked. Spännande att höra hur det gått.

Kram Crowone!

fibro
0

Såja…nu har jag precis kommit hem från röntgen..Får vänta en vecka på svar..Berättar så fort jag vet ;)

#5 Ja, ska bli spännande..Tyvärr fick jag inget veta nu..Hoppas det går att göra nåt åt det onda..För nu är det riktigt illa. Så det åtminstone går att leva med och jag kan jobba…

Än har jag inte tappat hoppet Flört