Nån som varit på Alftarehab?
Hej allihop!
Jag har börjat jobba mina 75 % som lärare. Är helt slut igen efter bara 2 veckor. När jag var till min sjukgymnast föreslog hon att jag ev kan bli remitterad till Alftarehab för min fibro. Nån som har varit dit? Jag blev både glad och gruvar mig för att jag ev ska dit. Glad för att det faktiskt finns saker man kan göra - gruvsamt eftersom det innebär att jag ska igenom utredningar osv.. Gruvar mig för att behöva dra hela sjukdomshistorien för ännu fler i rehabsvängen… Man har blivit besviken på så många läkare, sjukgymnaster, kuratorer osv som inte tagit fibro på allvar eller inte lyssnat på hur jag faktiskt mår.
Både jag och min mor har varit på alfta rehab, dom är mycket bra att ha och göra med :) Inget att oroa sig för, dom är toppen!

Jag var där 85. De var underbara. Verkligen några som lyssnar. Jag hade för mig att de lagt ner??
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Åkte förbi där för några dagar sen, full rulle då iaf :)

Skönt att läsa!! Ja de är de enda som är vettiga!! I alla fall för oss patienter.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag ska Spenshults reumatikerklinik på rehabutredning. Åker på fredag och ska vara där i 3 veckor. Någon som hört talas om det?