Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1144 ggr
Rita-S
0

OT - 27 augusti för 4 år sen...

Då blev jag en gift kvinna! :)

I dag firar maken och jag bröllopsdag. Jag hatte tänkt bio men typisk nog går det inget bra på bio, vi får skippa det..

Jag minns dagen lite dimmigt! Jag  sov dårligt natten före och i främmande säng som inte var den bästa för ryggen. Jag fick då kasta mig på piller redan när jag klev upp trött och värkande. 

Förberedelsarna, ensam en del, få på den fina klänningen, sminket, frisyren.. Jag fick hjälp utpå dagen dock! Hadde inte så höga klackar på skorna, då jag visste det kom ta död på mig innom kort, hadde iläggs-suler av alla sorter för att stödja och dämpa och kyla och greja.

Nervös var jag inte, inte förens organisten började spela och dörrerna slog upp, då kände jag några enorma fjärillar i magen! Tur jag hadde pappas arm att hålla mig i ;)

Sen, när seremnoien var klar, då började det för alvar.
Fästen. Dansa (jag dansade bara et par dansar). Massor av ätande. Tal och dryck. Skåla hit, skåla dit.
Innimellan mer piller så jag skulle orka med .

Och min manns strålande ögon där han inte kunde ta ögonen från mig mer än några enstaka minuter hit och dit.

Värken var snäll mot mig så länge jag tog mina piller. jag hadde den bästa dagen i mitt liv. Men åååå som det värkte när vi klev i säng i brudesuiten på hotel Astoria! :D

Men det var det värt!

I dag firar vi 4 år gifta. Vi har varit i hop sen juni 2001.
Hurra för oss!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

fibro
0

Wedding Cake

STORT GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!! 

mongu
0

GRATTIS på bröllopsdagen!

Härligt minne att tänka tillbaka på. Även om du hade besvärligt med värk.

De positiva sakerna bruka ändå ta över.

Kram och ha en riktigt bra dag idag!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Mamadragon
0

GRATTIS till dig o maken!!! Kyss

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

Paddiz
0

GRATTIS på bröllopsdagen.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

rockygubben
0

** Bride & Groom GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!

**

Konstigabaralillajag
0

Grattis på bröllopsdagen!!

Hoppas på en lika underbar dag på lördag då jag och min älskade gifter oss :) *nervös*

Tatsja
0

Grattis i efterskott Rita. Hoppas ni får många lyckliga år.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

Tack alla :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida