Som tandläkarbedövning..
Alltså, jag blir inte klok på det här…Ni som varit hos tandläkarn och tagit bedövning, vet ju hur det känns med "avdomningen"…
Jag har en period av och till känt det som att jag fått en överdos bedövningsmedel…
Läppar, tunga och ansikte domnar, hela skalpen domnar..det känns verkligen som jag varit hos tandläkarn…Då får jag oxo väldig huvudvärk och kroppen känns svullen..Men just denna domning i hela skallen känns otäck..Törs absolut inte äta nåt då, är rädd att bita på tungan..När det se avtar sticks det som tusen nålar överallt…mysko.
Nån annan som upplevt detta??

Jag har också dessa problem. Inte alls kul. Man blir rädd att det är något allvarligt.
Dessa problemen började för mig för ett par årsedan och det tog rätt lång tid innan jag kunde sätta det i samband med något särskillt.
Jag hittade ett samband och det var i samband med mensen, jag blev jätte dålig.
Jag får i dagsläget ta p-spruta för att minska dessa besvär. Jag hr väldigt sällan dommningar i dagsläget.
Hoppas du kan få hjälp med dina problem.
Kram
Jadå känns väl igen
men även i händer, armar och ben.
#1 Jag kan inte sätta nåt samband alls, mitt kommer plösligt och ibland flera gånger per dag…
Jag har hormonspiral och känner inte av mens speciellt…vet inte ens om jag är i eller passerat klimakteriet…
#2 Jäpp, stämmer…
Märker inte att menstrationscykeln påverkar detta.
måste bara få skrika BLÄÄÄ för skitkroppen.
förlåt jag var tvungen
#4 Det är Ok..Jag skriker oxo…
BLÄÄÄÄÄ