Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1681 ggr
anaprincess
0

När det gör sig påmind

Usch vad ledsen man blir ibland.

Vi har en stör marknad här varje år. Har varit på den varje år sen jag var liten. Och jag älskar att gå runt där och titta på alla saker och handla hem lite smått och gott.

I år var det dock inte lika roligt. Efter en timme var jag helt färdig ryggen värkte som tusen knivar och benen och knäna var redo för skroten i princip. Och då hade vi inte ens hunnit hälften. Glädjen var borta och jag hade mer eller mindre panik över allt folk och ljud över allt.

I bilen så var jag redo för sängen sen länge, men hade dock bestämt att titta på en film och äta middag med mamma och pappa.

Efter att ha sovit en stund så tänkte jag spela lite på mitt favorit tv spel Guitar hero. Det går ut på att man ska spela låtar på en plast gitarr. Efter tre låtar = p minutr så värkte fingrarna och jag kunde inte alls hänga med i spelet då ögonen sved.

Man blir bara ledsen..

fibro
0

Pouty 

Man blir lesen…så ofta…för allt…o undrar… vaffö jag..

anaprincess
0

#1 Ja många är dom gånger då man tänkt varför ska all skit drabba mig?

fibro
0

#2  Å allt kul ska vara just nu…NÄR JAG HAR ONT!!!!! Skrikandes

anaprincess
0

#3 Precis, man blir less på att livet står i nån slags väntrum med alla förhinder.

Mamadragon
0

Åhh marknad *drömmer* det var länge sen jag gick på…

Och, jo, min guitarr Hero står där o samlar damm den oxå Rynkar på näsan För att inte tala om mitt älskade piano Gråter

Men jag gav mig in i dataspelens magiska fantasy-värld istället. Det funkar hyffsat. Tre fingrar att springa med o musknappen ska jag nog kunna styra… Men jag har en bra dag idag o då känns allt övervinnligt. Har säkert en helt annan åsikt i morgon. Gonatt på er alla! Kyss

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

anaprincess
0

#5 Är jätte kul med marknad. Brukar med spela data spel som Zoo tycoon :) men får så fasligt ont i ryggen och lite musarm men men det går en stund.

mongu
0

Ush ja vad mycket man får låta bli för denna Mr Fibbe. Det är så trist att det ska va så.

Känner så väl igen din berättelse.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

LisaAx
0

Hmm. Jag funderar på att skaffa en rullstol för större evenemang….. Förvånad så jag orkar att "gå"