OT Godmorgon 16 augusti
Ja, då sitter man här igen. Har varit helt vaken sedan halv fyra men halvvaken sedan halv tre. Då kom en av våra katter upp och ville sova på min kudde. Hur lätt är det att sova med en spinnande katt vid örat, på en halv kudde. Inte nog med hennes spinnande - hon ligger och petar in pälsen i ansiktet.
Idag blir det oxå kattutställning och även idag ska dottern, gubben och syrran vara mina arbetsslavar =O) Tyvärr måste vi åka iväg lika tidigt idag då vi ska ha med oss en ny katt idag. I och för sig kan det kvitta då Expecting väckte mig tidigt.
Ha en riktigt skön dag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

God morgon och lycka till Paddiz!
Här är det kaos, strömavbrott på många håll och larmen går heta. Generalknas på alla håll, givetvis sista dan på jobbet… (Jag jobbar på hemtjänsten)

God förmiddag!
Regnet gör trumvirvlar på plåttaket och blåsten gör allt för att få bort det så regnet har fullt spelrum inomhus. Inget väder att vara ute i och det kvittar. Hela kroppen vägra att lyda idag.
Sköt om er!

Vilket väder ni haft. I Kristianstad var det soligt och varmt både ute och inne. Ja, nu överdrev jag kanske lite - solen befann sig inte inne =O)
Söndagen blev ännu bättre än lördagen när det gäller katternas framgångar. Vi hade fem katter med i bilen (syrran hade en och vi fyra) och vi hade fyra Best In Show och en nominering med hem. Snacka om att gå på rosafärgade moln.
På tal om rosa - domaren som dömde vår kastrathona tyckte att hon var en prinsessa och tyckte att vi till nästa gång hon såg vår hona skulle fixa en liten rosa tiara. Om ni skulle veta var det finns en tiara som är så liten så att en katt kan ha den - ja, då får ni gärna meddela mig. Jag har ca sju veckor på mig att hitta en. Om den är rosa är det superbra men det går oxå bra med andra färger.
Ha det gott alla fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever