OT Godmorgon 15 augusti
Godmorgon
Ja, då är det dax för kattutställning igen. Jag har varit vaken sedan kl. 03.00 - det dunkar i handen efter kattbettet igår + att värken i kroppen är olidlig. Det blir dottern, gubben och syrran som får slita idag - jag ska sitta på en stol framför domaren och bara lyssna =O)
Hoppas att vi får ett lagom väder - inget regn men inte för varmt. Snacka om krav =O)
Ha en skön dag alla Fibromyalgi-vänner
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God Morgon fibrisar
Yvette: Riktigt stort Lycka till med utställningen, jag håller tummar och tår
.
Jag sa ju du bara skulle bossa, och låta de andra sköta kattvätten..kära nån, hoppas det snart blir bättre …Och hoppas oxo dagens begivenhet får tankarna på annat än värken…Ta hand om dig nu…
Idag kommer barn och barnbarn, så ska vi grilla och spela kubb. Så himla skojj…
Ha en bra dag allihop!!!
Gomorron på er
Lycka till på utställningen ! Kan inte hålla tummarna (det gör ont).
Mysigt med med barnbarn och lek
ha en fin dag
Godmorgon och lycka till. Jag håller tårna, tummarna värker idag
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"
Goddag allesammans!
Är i sluttampen på jobbet nu, har delad tur idag och i morgon är sista dagen! vart tog sommaren vägen? 
Och min vana trogen smiter jag lite illvasst iväg till pojken på måndag morgon 
#5 Jodå, jag har nyligen fångat in min drömprins
vänner som till slut klickade du vet, samtidigt också hehe 
#6…mmmm..so najjs..
..Hoppas på vidare info..

fibro: Tack för din lyckönskningar och tack för att du höll tummar och tår. Att träffa alla vänner och bekanta gör att värken kommer lite i skymundan. Ibland blir det en klapp på axeln och då gör det ont men det är bara att bita ihop. Det är ju inte lätt för alla andra att tänka på min värk. Hoppas att du hade en trevlig dag med barn och barnbarn. Grillat - mums.
nillanb: Tack för dina lyckönskningar och tack för att du höll tårna.
Mamadragon: Tack för dina lyckönskningar och tack för att du höll tårna.
Tassy: Håller med fibro - berätta gärna om drömprinsen =O)
Till sist: Det gick rätt så hyfsat på utställningen. Vår sköna Deliza blev Best In Show och slog ut en 14-årig kastrathona. Lillegutt och Electra fick superbra bedömningar men tyvärr blev det ingen nom. Det är en ny dag imorgon och vi får se hur den andra domaren dömmer.
Nej, nu kallar först duschen och sedan sängen.
Natti, natti.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Bra jobbat Yvette! Hörs mer imorrn…NattiNatt 
Åh, hmm, vad ska jag berätta då? :) Jag har hittat den perfekta mannen i mitt liv helt enkelt, han passar mig som handen i handsken!
Ni vet allt det där, snäll, omtänksam, hjälpsam på alla sätt och vis, ställer upp i ur och skur utan att vara en toffel, glad, skojfrisk och hela baletten :)
Jag har skrivit om honom här inne tidigare, när det hela började "på allvar", det vill säga när känslorna för honom inte bara var vänskapliga längre 
Vi träffades via ett djurforum, diskuterade hejvilt om huruvida man bör ha springhjul till gnagare eller ej. Så skrev han en klatchig kommentar till någon, som jag kände att jag bara var tvungen att kommentera privat, och så började vi snacka.. Och snacka.. och snacka! Sakta växte vänskapen fram, detta var redan 2007, och med tiden träffades vi, och så klickade vi och började dejta. Så plötsligt förra träffen så blev han min.
Nu när jag ska hälsa på till veckan så är det nästan exakt ett år sedan vår första träff också. Då blir det lite nostalgi med restaurang, sen blir det liseberg och säkert något mera skoj.
Han är en sån där människa som verkligen förgyller ens tillvaro, skänker energi och glädje, ja till och med de få gänger vi smågrälat på varandra så har det varit med glimten i ögat.
Det känns så himla bra efter allt tok jag gått igenom, det var så värt varenda sekund tack vare honom. 
Visst, allt har inte varit en dans på rosor, men i mitt tycke ska det inte vara så heller, det viktiga är att man kan hantera motgångar på ett bra sätt.
Ja det känns så underbart
Det känns verkligen som att detta kommer att hålla.