Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1186 ggr
fibro
0

OT: Fredag :)

Good Morning God Morgon alla fibrisar.

Ja så är det då Fredag igen…tiden går så fort. Vi avslutar veckan och påbörjar helgen med en liten räkkryssning ikväll. Ska bli jättemysigt, åka båt 3 tim och bara frossa räkor och lyssna på trubadur.

Jag vill önska er alla en trevlig helg, ta väl hand om er.

Paddiz
0

fibro: Hoppas att ni får en trevlig räkkryssning. Ät lite räkor för mig också - det är ju så gott.

Själv ska jag bada katt inför utställning lördag och söndag. Vi har fyra katter som ska med - tre lördag och 4 söndag. Ska oxå bada syrrans katt. Nåja, bada och bada - syrran kommer hit och hjälper oss och troligen blir jag arbetsledare och de andra två får vara arbetare =O)

fibro: Hoppas att det är ok med lite skryt i din tråd. Jag har på sju veckor minskat 10 kg i vikt och känner mig stolt och skrytig. I och för sig är värken värre men FK sa att det bara är i början. Kan sju veckor räknas som början?

Ha en skön fredag alla Fibro-vänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

fibro
0

#1  Stort lycka till med kattbad och utställning. Bra att du håller diglite på avstånd och bossar.. Berätta hur det gick sen.

Ujuj…shit vad bra jobbat!!! Skryt så mycket du bara vill. Flört

Du ska definitivt vara stolt och skrytig, tror väl jag det…Riktigt imponerande…Hoppas värken börjar ge sig, nu måste ju "början" vara nådd…tycker jag..

Ha nu en riktigt trevlg helg..

Kram

Paddiz
0

fibro: TACK för dina lyckönskningar. Ja, det gäller att hålla syrran och gubben i arbete.

Tack för att jag får skryta. Det är skönt att du oxå tycker att "början" måste vara nådd. Då är vi åtminstone två =O)

Kram Yvette

Mamadragon
0

Have fun med the räkers, fibro Cool Ät några åt mig med.

Paddiz, grattiz. Jag är så avundsfrisk på dig, som lyckas så bra trots värken. Även om du inte får mindre ont så känns det alltid bättre när man slipper bära omkring på onödig vikt. Jag vet eftersom jag själv gick ner sammanlagt 30 kg för några år sen. Jag provade att lyfta på mig en ryggsäck med 30 kg i senare bara för att testa, och hjälp! Det hade jag gått o släpat på. Inte undra på att knän o höfter protesterade  

Så kämpa på, inte för FK's skull utan för din egen. Det ska jag åxå göra snart, nån dag, nästa vecka kanske… Obestämd usch måste ta mig samman på den fronten igen.

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

Paddiz
0

Mamadragon: TACK. Visst känns det bra med att ha minskat 10 kg - tänk att det är en säck kattmat. När vi köper kattmat så är det gubben som får bära den då jag inte orkar och ändå har jag burit runt på en hel säck i många år =O)
Jag gör det absolut inte för någon annans skull än min och jag skulle absolut inte göra det för att FK säger det.

Har precis blivit biten av vår kastrathane. Jag skulle blåsa honom torr med trimfläkten och han blev förbannad, grep tag i min hand med sina framtassar och började tugga. Hela handen har domnat och jag kan knappt röra på den. Handen kommer att vara grann och fin imorgon. Har som tur är en telefontid med min läkare i eftermiddag och ska då fråga honom om penicillin. Jäkla katt - men han är så snäll och god när han inte ska torkas.

Ha en skön dag

Kram Yvette