OT: EFTERLYSNING
Min sääring och voffsarna har försvunnit, har nån sett dem????
Alphinna, även kallad Agnetha, och voffsarna Leo och Kali har inte hörts av sedan 17 juli.
Kännetecken är en dam med mycket humor och spontanitet, glädjespridare, tröstare och en massa annat fjäsk….*minns*..
Vofsarna är på hugget och en gillar katter…Kali tyvärr sjuk, men alert ändå…Båda gillar sin mattes iskorv, moahahaha…
Upplysningar lämnas i tråden eller PM….
Jag saknar dem….
ja vart e hon??
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"
#1 Leker hon kurra-gömma tro??? Gått vilse i skogen?? Irra bort sig i trädgården?? Har du kolla så hon inte kyler av sig i din frys???
Mycke märkligt….
Ingen i frysen, den är full av vinbär o svamp…
Hon kanske tagit semester från datorn 
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"
Saknar henne också, letat febrilt men icke sa nicke,spårlöst borta.!
Får söka henne på Efterlyst på tv om hon inte dyker upp snart.
Hallå,hallå vart är du……………
#5..Jaa-a, Hasse Aro kan nog hitta henne…
*hoppet tänds*
Jag ringde Säpo, Interpol, FBI alla Nordiska poliser - men nej - de hitta inte. 
Så har jag lagt fram 6547 liter kaffe och 74364382211 cig som lockbete..men det verkar inte hjälpa…Inte ens vofsarna syns fast jag lagt ut hundben och kex…
*hickar av förtvivlan*
Det är nog Efterlyst som gäller….
#6 Eller så får vi kontakta ett medium………
alla sätt är tillåtna i detta läge….
Ursäkta, jag hänger inte med…….Vem/vad är det som saknas ?
Känner mig helt korkad…………
#7..jamen absoluuut…sääringen ska bara fram, hur det än går till och med vilka medel som helst..*nickar bestämt* 
#8..Du är inte alls korkad, har bara inte varit med tidigare kanske…
Det är en helmysig kvinna och hennes vofssar på sajten vi pratar om. Vi har tyvärr inte sett henne här på bra länge nu och börjar undra vart hon tagit vägen…Hon nämnde inte att hon skulle nånstans på semester heller….
Dt känns tomt utan min sääring…hjälp oss att leta 
Tar genast kontakt med ett medium,det kan ju bli riktigt spännade det här……
hon har kanske emigrerat till "amerikat"ville kanske följa i Kristinas och Karl- Oskars fotspår.(har kanske läst Utvandrarna i sommar,vem vet??????? vad denna dam kan hitta på………….)
Rena rama Skattjakten"skrattjakten"……….
(fniss)…..
#10 Ja gör det så det bir lite ordning här nu 
Eller har hon gått vilse storskogen när hon lagt ut korvspår till hundarna…och hamna hos 7 dvärgarna och käka förgiftat äpple av en elak häxa…Så hon ligger och sover nu….Men hur gör vi då, vem ska väcka henne med en puss, hon gillar ju inte gubbar??? Du få pussa…jooooodå.
Eller……så har skogsmulle rövat bort henne och förvandlat henne till en pumpa som sedan har skickats till afrika och som sedan blev uppäten av en……….
Nä……det här blir bara värre och värre……
Jag ropar ut i etern:KOOOOM TILLBAAAAAAAKA ALPHINNA…………..
VI SAAAAAAAKNAR DIIIIIIIG!
huuuu va läskigt…*tuggar naglar* 
Näää, så hemsk får det inte vara..Hon vill bara busa med oss, för hon är ju så busig…*nickar övertygande*
Jag ropar oxo: FRITT FRAAAM….KOOOOM TILLBAAAAAAAKA ALPHINNA…………..
VI SAAAAAAAKNAR DIIIIIIIG! *slemmar i megafonen*
Hoppas hon hörde……
Aaaaaaaaaaaaaaaaaj,mina öron,*hoppade till i soffan*,
Det där kan hon inte missa att höra………..