OT Godmorgon 30 juli
Godmorgon
Idag blir väl vädret precis som det har varit den senaste tiden - några droppar regn, lite solsken, några droppar regn, lite solsken osv.
Maken har full sysselsättning med att hålla reda på regnet och solen och vartefter släppa ut och ta in katterna. Vi har ju rastgård och katterna får inte vara ute när det regnar.
Idag är det fem veckor sedan jag började träna och har nu minskat med 8.2 kg. Jag känner mig riktigt stolt. Visst är värken mycket värre men enl. handläggaren på FK så måste det kännas lite för att bli frisk.
Nej, nu är det dax att fixa de dagliga sysslorna. Vi ska åka till Bakken i Danmark. För er som inte vet vad Bakken är så kan jag tala om att det är ett nöjesfält. Vi ska ha med mina föräldrar och syster - och det blir så att min mor, min far och jag tittar på när de andra åker karuseller. Jag skulle ALDRIG frivilligt åka.
Ha en skön dag alla Fibromyalgi-vänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmorgon.Jag skulle ochså behöva gå ner i vikt.Ha det så trevligt i Bakken Paddiz!
Kramiz
är väl för sent att önska god morgon,,,men hoppas du haft en fin dag på bakken,,,,där är bara så mysigt,,men åka något,nej nej,,,duktig du är som går ner i vikt,,,jag äter mina älskade wienerbröd,,,mackor och allt vad jag för stunden vill ha,,,har slutat vara duktig,,får dras med mina 82 kilo,,men är man 60 år,fött 6 barn så tillåter jag mej det,,helt enkel skiter i vilket o pissar i kragen(L),,,orkar inte tänka på vikt med all värk,,,lycka till

rockygubben: Det känns skönt att ha minskat i vikt men på samma gång har min värk blivit mycket värre.
shareza: TACK för dina ord. Jag hade oxå velat få slippa tänka på vikten men tyvärr har jag FK efter mig med blåslampan i näven. De har skrivit in i min handlingsplan att jag ska minska vikten och då är det bara att göra som det står.
Vi hade en trevlig dag i Danmark. Det såg mörkt ut i början med regn, regn och massor av regn. När vi körde in mot Bakkens parkering slutade det att regna och vi bestämde oss för att äta lite före själva Bakken. Precis när vi satt oss ner började det regna igen och då med stora droppar och framförallt många. Det åskade oxå och jag var skiträdd.
Efter ca 15 minuters regnande slutade det lika tvärt som det började och efter det hade vi sol och värme och vi hade en trevlig dag.
Värken och tröttheten sitter som fastklistrat och det blir vila för hela slanten idag.
Ha en skön fredag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever