Tips på arbete
Finns det några här som arbetar? Och med vad? Jag vet inte vad jag skulle klara av att jobba med. Ska förmodlingen göra ett funktionstest inom kort.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier
Jag jobbar innom kundtjänst och besvarar nu för tilfället email från kunder som köpt en dator, skrivare eller annat. Det klarar jag för det mästa rätt bra.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag jobbar inom hemtjänsten. Tack vare många bra hjälpmedel och durewallsteknik funkar det ypperligt. Jag jobbar heltid utan problem. Det finns även andra fibrisar på jobbet som jobbar t.ex. 50% och 75%.

Jag jobbar som sjuksköterska nattetid, men jobbar med barn så jag slipper de tunga lyften för det mesta. Det går bra för det mesta men ibland har man dåliga dagar/perioder som man får vara hemma för att orka med.
Hur görs ett funktionstest då? 

Jag jobbar som lärare på högstadium, fixar bara 75% skulle behöva jobba mindre för jag känner att jag inte riktigt orkar… Men trivs väldigt bra!

Man får träffa olika personer. Psykolog,kurator, sen är det fler som jag inte kommer på. De kollar vad man kan med fingrar och minnet. Och lite till.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

Jag jobbar på Samhall och handlar hem matvaror mm till pensionärer som bor på ålderdomshem.Jag trivs med det,jobbar 50% det är vad jag orkar.