Ot Kommer ni ihåg ?
Att jag för ett par veckor sedan berättade att jag skulle få kisse babysar, det fick jag också.
4 Helt bedårande så troll, tyvärr fick en av dom en förossningsskada och efter många om och men och vetrinärbesök så är hon en liten svanslösing.
Fem dagar efter dom föddes fick dom ett syskon till, en liten moderlös kisse från grannstallet. Lovis blev jätteglad för tillskottet. Här kommer ett par bilder

Vilka sötnosar. Härliga blåbär tillsammans med en kolbit.
Pussa dom på magarna från mig.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Vilka härliga sötnosar! Tur att kattmamma tog till sig den stakars moderslös ungen.

Tack för era komentarer !
Paddiz du som kan det här, vad kallas färgen på dom grå. Den svarta som är från min kull är lite svart men med ljusare partier…vad kallas denna färegn ?

Den grå är en blå inom kattvärlden och har färgbeteckning a.
/Yvette

Vilka små sötisar. Kattungar är så goa.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Tack !
Dom blir tre veckor idag och alla är redan sålda. Ska själv behålla svanslösa Maja !

Måste slå ett slag för SVERAKs id-register. Om du har mamma katt id-märkt så skicka in en kopia till SVERAK på id-beviset tillsammans med dina uppgifter. Glöm inte att skriva om uppgifterna får läggas så att alla kan se dom.
Att ha en katt med i SVERAKs id-register kostar inget och alla katter är välkomna att stå med i det - inte bara raskatter.
Om du id-märker kattungarna före försäljning så in med kattungarna i registret oxå - med kattungeköparnas uppgifter.
Du kan gå in och läsa mer här: http://www.sverak.se/ID/index.htm
Har du vänner och bekanta som har katt och som är id-märkta så slå gärna ett slag för SVERAKs id-register.
Kram Yvette

Vilka sötnosar!
Ååååh…vill ha 

Sötnosar!
Kan ju vara ljuset som spelar ett spratt på korten men tycker att den ena blå missen ser ut att vara smoke också.
På korten ser jag inga ljusa partier på svartingen, hur ser dom partierna ut?
Katter kan ibland ha något som kallas för spökränder, katten ser mönstrad ut fast den är solid.
Pussa på dom små liven