Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1917 ggr
alphinna
0

OT Klotterplank med förkort. och tecken....

Som rubriken säger så kommer det här att finnas både förkortningar och tecken som upprepas. När man måste tänka hela tiden på vad man skriver och hur, så förtar det spontaniteten och det blir inte alls som man har tänkt sig

Här kan man gå in och skriva av sig om man är arg, ledsen, glad, eller bara vill prata med någon. Man behöver inte ha något speciellt att skriva om, utan bara höra om någon finns inne som vill prata bort en stund. Visst var detta en smart ide !!!

fibro
0

Du är ju bara såååååå smart säääring *ritar ett hjärta*.

Hoppas nu ingen blir puttis på oss * biter naglar*

Weiiiiiiiiiiiiii vad glad jag är, tralla-laa-la-la-laaaaaaaa

alphinna
0

*1….Näää det tror jag inte att någon blir. Alla är ju hjärtligt välkomna in här och skriva. *ler sött*

Vi har ju deklarerat i rubriken att det finns allt mellan himmel och jord här inne. Tror ärligt talat att en sådan här tråd också behövs.

Mer spontanitet till folket…….Todelooooooo

fibro
0

#2.. Du har rätt…som vaaanligt..*varför ska hon allti va så klok, morrr*

Kom hit och ööös ur bara gott folk, såååå

alphinna
0

*3..Vet du va…..det krävs en för och känna igen en annan. Har visst sagt detta tidigare tror jag, alltså jag har ett svagt minne om det i alla fall, vid närmare eftertanke så har jag det *jupp*

Ja det ska bli roligt och få diskutera med folk om vad som….även FMS så klart.

*står här vid dörren och vinkar in folk*……

fibro
0

#4..Har jaginge minne av..*harklar surt*

Jamenvisst…hoppas det kommer många..*tar bästa plats i parkett, jajamen*

vinkar in?? du får ju ta iiii lite, veva me armarna så du syns, så här *vevar frenetiskt*..e d föståått?

alphinna
0

*5…*kliver upp på en stol, hoppar upp och ner och vrålar hiiiiiiiit, eeehhhhh fö´åt så gör man ju till hundarna men kanske inte här*….äsch ändrar taktik

Färska kanelbullar och kaffe finns häääääääär bara och kliva in Välkomna….Fibro sitter vid dörren och tar upp entre…eeehhh va? inte det, nehe ….

Ja ja ja jag förstår, har alltid förstått och kommer alltid och förstå, tror jag

fibro
0

#6..men hundarna får vara med de oxo..eller nejjjjj, kan ju finnas allergiker *tur jag kom på d själv*

*gömmer mig o smaskar bulle*..vaaaa?? scchhka jaaa?? intchhe nuuu… *smulorna virvlar ur mun*

fibro
0

Förvånad Men..?? Var är allt folk?

Leo, Kali…hiiiiiiiiit….*kommer de så kommer nog säringen oxo*

alphinna
0

Woff Woff…………

fibro
0

#9..näee hörrni voffsingar, inte lämna matte ensam, stick genast och hämta henne…apppooooort..såååå

alphinna
0

Sluuuuuuuuuuuuuuuta…..aaaaaaaaaaaaaj, ge fasiken i och dra i armarna, jag kan gå själv *jädrans hunnar*….jaha ja det va hon som skickade er *hmhmhm* är kaffet slut eller bullarna??? jag tänker inte ställa mig och baka mer *nepp*

Hur har Täringen haft det idag då, såg att du varit flitig och pratat med ogräs….dutti du mmmmm

fibro
0

#11..Skrattande heej…*måste hon va så taggig!! bäst o smöra nu*

Inte behöve du baka heller, neeeejdå, bullar finns på ica ju*skrattar illmarigt*

Jo, idag har jag och lilldotra (bara 19 år) plockat smultron nam, nam…ska vi ha till glassen ikväll..Och så har jag då tagit ett snack med det onödiga gröna i grönsakslandet…jooooodu. Fick t.o.m med rödbetsbladen, grrrrrr. Fast jag orka inte allt, resten får gubben ta när han kommer från kossajakten..haaaaaaaa

Nu ska vi laga till korvstroganoffffffff….Flört *hoppas hon bli frestad*

alphinna
0

åååååååååååååå va fuskigt, det vill jag också ha *suck* sen vill jag ha smultron och glass määäää. Fasiken va orättvist. Här sitter jag med min lilla Eldoradoisglasspinne som smält till halva storleken i solen *suck igen*…..

Jag har också en dotra men ho är inte liten 20 faktiskt, men en go en i alla fall.

Vet du va jag har gjort idag…tralla la la la Jag ska inte sluta bolma *nepp* har varit och köpt 1 kg tobak, så nu ska det rullas cigg här. Tobak med papper och filter kostade 260 kr och det räcker cirkus 2-3 månader moahahahaha

Rensa ogräs är faktiskt roligt tyckr jag, en lisa för själen (om det inte finns tistlar förstårs)…..rödbetsbladen är väl inget oviktigt, tänk dig kokta rödbetor och bara äta rakt av *mums*…..

Vaaaa skulle jag vara taggig *går och kollar mig i spegeln…* nädå du såg fel det är bara horna i pannan som börjar växa ut…*flinar såååå söööööt*

fibro
0

#13.. TÄNK FORT-TA EMOT… *kastar kastrullen med rester och smultron o glass*…sååååå, behöve du inte va utan..

Ja mina blir aldrig stora, näpp…

TYST KVINNA!!…schhhhhh  *viskar*…jag har inte hört nåt mer om sluta…bolmar på jag med…hon kanske har glömt??

Har jag sagt att rödbeta är oviktigt, har jag det-har jag, har jag??? näääärru d har jag inte, ooonää..Gott-gotti-gott-gott juuuu…

Jasså var det horna, jahaaaa. Men vassa blir de *flinar elakt*

Men vet du?? Vi har fortfarande inge TV…Blixten pajja ju dekodern och sonen har inte tid att hjälpa till att fixa med nya…måste upp på taket och rikta in paraboooolen…fan va modernt *suck*

Får väl bli Wallander på dvd då….

alphinna
0

*stör ej* jag äter……………

alphinna
0

Näää du har inte sagt att rödbeta är oviktigt du sa bara *onödig* så det så…o-nödig eller ååå va jag är nödig…..moahahahaha ja jisses va jag kan. Nu ska jag kolla lite på TV faktiskt för jag har ju en sån jag mmmmm (vi bolmar på som om ingenting har hänt, kommer hon och säger nått så får vi ifrågasätta om vi känner henne hehe)

Kastar över lite popcorn till filmen såååååååååå och en nyrullad cigg

fibro
0

#16..*hon måste va senil asså…*

Jag sa faktiskt att jag snackamed det onödiga=ogräset och där följde rödbetsblad med…Föstått?? Eller ska jag förklara en gång till…så här sa jag….bla,blabla…*suckar tungt*

Jamen så gör vi, låssas att vi iiiinget vet om saken bara, jaaaa..

Popcorna var ju utan smööööör, helt torra!! Men ciggen var OK, tack söta du *tsss**

alphinna
0

Senil jag ????? ja men det är väl klart att jag är, vänta du tills du kommer upp i min aktningsvärda ålder så får du se hur lätt det är och komma ihåg saker och ting. Jag är sketaglad att jag kommer ihåg och vakna på möra…det du

Rödbetsblad är inte onödigt….utan det skulle du ju för jösse namn inte få en rödbeta *fattar tant det??*…sucka på du det hjälps inte *nepp å ruskar på hövvet)….lyssna nu på den äldre generationen som har kunskapen ….. moahahahahahaha (jävlarns där fick jag till det)…

Skäms Hade inget smöt hemma….försökte med lotionen men det gick inge bra, smakade nivea så jag fick göra popperna i diskmaskinen….*skäms*

fibro
0

#18…Men åååhhhh. Kolla här nu, nu kopierade jag rödbetsbladsdelen i mitt inlägg nr 12 asså…* frustrerad och högröd i fejjan*

"" Och så har jag då tagit ett snack med det onödiga gröna i grönsakslandet…jooooodu. Fick t.o.m med rödbetsbladen, grrrrrr.""

Ser senila damen nånstans där det står att rödbetsblad är onödiga, gör du det va-va-va??? *fattar inte damen nu så fattar hon aaaldriii….*

Inte ska du sämmmas heller damen…det är ju åldern du vet..*tsssss*

*puhh, det var jobbigt, in med kaffe intravenöst och ut och röka*

alphinna
0

asså jag fattar ingenting *ser helt korkad ut, i vanlig ordning*…. senila damen??? hörrö snorunge så säger man inte till en dam som ..ja eeehhhh alltså kanske…..äsch sket samma, senila mig hit och senila mit dit, bara jag får som jag vill så är det helt okey….*flinar sött*

Men guuuuud så du ser ut *kastar en hink vatten över henne* såååå nu ska du se att det högröda blir bättre….eeehhhhh moahahaha du blev rosa jisses aja du får la se ut så där, blåser säkert bort på skön i helgen….

Ahaaaa äre kafferast nu okey rusar------------------------------->

fibro
0

#20 mammas roooosa lilla giiiiis, oink, oink

Asså, det här är ju skumt asså..bara vi som snattrar här..

Var ääääär du förresten?

alphinna
0

*21….släpar mig in med huvudet i en ishink. Attans sjutton vilken huvudvärk jag har iiiiiiiiiiiiiiiiisch. Måste vara värmen eller så har jag druckit för lite eller så ja typ eller nått.

Hoppar ur en stund och lägger tillbaka huvudet i frysen få se om det blir bättre……

kram vännenRynkar på näsan

fibro
0

#22..Förvånad ÅÅÅ stackaarn…Ta hand om dig..

Massa, massa, massa, massa tröstekramar

alphinna
0

*23…..uppe en stund för och hälla i mig lite kaffe, är lite bättre i skallen. Jag kanske har druckit för lite kaffe idag??? man vet aldrig. Nu känns det bara som en 10 kg säck på skallen

nu kaffe----------------------->

fibro
0

#24.. Menhh?? Här var tomt….

*hoppas hon inte dunka skallen i borde eller nåt…ja menar 10kg, det är inte lätt*

LEO!! KALI!! Vaaaar e matte, söööök nu, söööök…sååååå

alphinna
0

*25…tomt som i huve på en folkskolelärare, som min saliga mor alltid sa…..Nerå jag har inte dunkat hövvet i bordet. Utan huvudvärken utvecklades till ett litet sött migränattack…..så det var bara och stoppa i sig sådana piller vid 4 tiden inatt och nu så börjar det rätta till sig….

Hade jag tagit sådana från början så hade det aldrig gått så långt. Jag hatar och ha ont i skallen, kan ha ont var som sket samma bara inte i skallen. Visserligen är det inte något av mina väsentligare delar men va fasen…kan va bra och ha kanske. Om inte nannat så för och hålla örona uppe…..(guuuuu va rolig jag va nu då hehe)

Sen är det alldeles för varmt ute ju….korkeken slokar, hundarna slokar jag slokar mohahahahaha…..*måste gå och kolla om grannen också slokar*……Man ska inte klaga på värmen får man höra men nu är det bara så att jag gör det i ala fall så det så. Har inte gjort många knop idag *nepp* och inte tänker jag göra det heller *nepp*

Hoppas du har det gött och att kossera är där dom ska. Du laddar väl för sjön nu förstår jag. Hoppas du får jätteroligt men kom ihåg, gör ingenting som jag inte skulle ha gjort….*flinar*

Todelooooooooooo

fibro
0

#26 *smilar*  mamma, lilla mamma Skrattande

Jamen det är ju bra med lite skallbank,då vet man att det finns nåt där…trist med ett tomt eko bara haha *fasen vad kul*

Jag gillar inte heller värme vidare bra. Får jag vara i skugga och det är lite svalt är det OK, annars blir det bara jobbigt. Förr var man ju en såndär soldyrkare, men iiinte nu nä-ä!

Jodu, kossorna är inhägnade, det var kul att se bonden efter några dar oxo *fliiin*

Japp, full fart…frissan, hämta nya brillorna, köpa ryggsäck…

alphinna
0

Puffar upp tråden så att alla glada sura trevliga otrevliga kan skriva några rader om hur livet ter sig för er……Sköt om er

alphinna
0

Jahaja…trodde i min enfald när jag klev ur sängen imorse med fel ben att det skulle bli en ganska hyfsad dag. Solen hade dragit till Häcklefjäll när jag gick ut med dogsen…..riktigt skönt

Sitter nu här och konstaterar att solfan är tillbaka *suck*

Fibro hallllååååååå.

Du måste ju berätta hur du hade det på båtturen och hur bebben mår??. Tänk att en ska behöva påminna en vuxen mänska om att en vill ha en fullständig rapport på allt som skett?? *flinar stort* Så sätt igång nu och rapportera…..*slänger upp skankera på skrivbordet och väääääääääääääääntar*

fibro
0

#29 Hör på mig nu säääring asso--Såna viktiga saker tar man INTE upp här dårå, det här är ju våran gnälltråd, har du glömt det - va,va,va???

Jag har faktiskt berättat i andra trådar, men det har väl gått damen förbi förstårs.  *värmen säkert*

Kastar över en flarra iskallt ice-rea, sååååååå, hoppas d smakar Flört

alphinna
0

Javisst fasen gnälltråd var det okey……

Jodå jag har läst så det så, kom inte här och säg att viktig information slipper förbi mina hökögon inte neheru. Men jag har inte läst om hur bebben mår idag??? så det så. Har ju sagt att jag måste ha info varje dag om det. *lustigt att vissa Täringar bara liksom ignorerar sådana otroligt viktiga saker, bara tänker på sig själva och deras välbefinnande* moahahahahaha Nu jäklar gnällde jag väl till i alla fall.

Hur mår bebben och mor?????????????????

fibro
0

Jahharu, så det var du! Tyckte jag kände mig iakttagen, jorru.

Jodå, Max har ingen feber nu men provsvaren har inte kommit. Han får antibiotika och är väääldigt trött. Men så har har troligen vänt på dygnet oxo, är mest vaken på natten.

Mamma mår jättebra och är så lycklig, det strålar om henne- hon är värre än solen, haha.

Rapporterar ikväll igen, blir det bra sååååå.

Ut med en kanna ice-tea och ciggen i hammocken nu, yeeeess

alphinna
0

Härligt och höra att Max mår bättre och att mamma också mår bra. Kan tro att hon är lycklig över sin lilla pojk. Tråkigt bara att dom inte får vara hemma och att han blev sjuk…..

Slänger återigen upp föttera och inväntar nästa rapport

kram påre Täring

fibro
0

#33 Kvällsrapport:

Max mår kalasbra. Provsvaren har kommit och de var jättebra, ingen infektion eller annat. Han måste få hela antibiotikakuren de satte in klar, så imorgon bör han få åka hem.

Mamma längtar efter att få gå ut med barnvagnen och visa upp underverket för hela världen helst så klart.

Mormor går på moln, imorron ska jag pussa o pussa på pojken Skrattande.

Nuuuu har du fått rapport för dagen, ny kommer imorron…

Tack för din omtanke damen……

alphinna
0

Men gud va glad jag blir att Max är fri från infektionen. Sådana små troll ska inte vara sjuka neeee. Kan tro att hon kommer och visa upp det lilla underverket för alla. För visst är det små underverk. Tänk att allt hamnar där det ska på dom små liven, fingrar tår och ja allt.

Sen att mormor går på moln…eeeehhhhhh kliv ner innan du ramlar och hamnar på ortopeden, för vem ska då pussa på han vavavava??? mänska fattar du väl. *flinar hur glatt som hellst*

Ska bli roligt och få följa det lilla livet faktiskt. Har inga egna barnbarn men kanske får någongång……

Vassegoooo omtanken finns helt klart Täring

fibro
0

JAAA, Max fick åka hem idag Skrattande. Allt var bara bra och nu är han och mamma hemma och tar emot en massa folk som inte sett honom än. Så roligt sååå.

Men idag har inte jag sett honom, klarar inte åka in till stan nu, nä åker imorrn istället. Förresten har ju JAAAG sett Max först och mest *mallig*.

Hur är det med våra voffsar nu säääring, har de storknat? Jag undrade nyss vad det var för gul ny lurvig matta som låg på badrumsgolvet…men det var ju bara katten, jaaaa.

Hur orkar du själv nu gumzan, ska du ha lite kall is-the…hääääär få du, såååå

alphinna
0

Ååååååå tavk Gums för te, exakt vad jag behöver. Va roligt att Max har fått komma hem, kan tro att dottern är stolt nu och gärna visar upp honom men ingen som är snorig får komma *nepp*. Gud vilka små under dom älskade barnen är. Hoppas nu att allt går bra för dom den här första tiden hemma….

Vovvsarna är ganska tagna av värmen. Kali lider mest. Jag blöter deras tassar med jämna mellanrum och sen får dom varsit blött badlakan på sig mellan varven…

Ska jag vara ärlig så klarar jag faktiskt detta hyfsat bra. Visst får jag mer ont men hanterbart. Gör inte ett skit hemma hehehe, det får bli svalare först. Men annars så vill jag fortfarande ha vinter *nickar hej vilt*

Jag är nog jävligt tålig har jag kommit på, brås på kära saliga mor. Det ska till mycket innan jag ger mig. Men jag är ju ensam och hundarna klarar sig inte själva så jag har ju inget och välja på. Inte för att jag tänker så att jag skulle vilja att någon annan kom och hjälpte mig med dom *nepp* Kan själv hehehe. Har hänt att jag har bett dottern ta ut hundarna, hon har ju 2 egna men då har jag legat i migrän…….jag är ju en sån där envis jävel som tror att allt går…

Tack för att du finns här ute…..(gud så smörigt det där låt då iiiiiiiiiisch haha)

fibro
0

Nää, just det, inga snorisar vid Max inte, noupp. Ja de är ju som grädde på moset de små liven. Vänta bara tills du fr barnbarn..då vet du Flört.

Ååå, stackars alla fyrfotingar nu, vad jobbigt de har. Och inte vet man vad man ska göra för att underlätta. Mina kissar blir bara tjuriga om jag vill svalka av dem med nåt…men jag kom på att de gillade när jag bar ner dem i lagårn…där är det svalt.. *det vet jag för jag har en säng där haha*

Jag tycker du är sååå dutti som fixar allt själv, en kan ju tro du är finne, moahahahah.

Forumet vore sig inte likt utan dig sääring. Flört

Tjingeling

fibro
0

Kopplar upp mig megasnabbt och meddelar att jag besökt Max å han mår kanonbra.

Så har det åskat och regnat heeela dagen, så skööönt.

Hör att mullret kommer närmare igen och kopplar neeeer……

*hoppas säringen klarat sin dator*

alphinna
0

Härligt härligt att lilltrollet mår bra, förmodar att mamma också gör det. Har regnat och åskat här med men va fan det är ju nästan lika varmt för det iiiiiiiiiiiiiiiiisch.

Jadå jag klarar datorn, fan ta herr Tor om han kommer och sabbar den då jä……men kanske dumt och utmana den filuren. Kommer han tillbaka så….Todeloooooooo min sköna

fibro
0

Förvånad ?? Har hon tagit sovmorron??

Upp o hppa lilla loppa, ny dag nya möjligheter.*flinar illmarigt*

Kali O Leo vill uuuut på promenaaaad…Och din tarm vill ha en balja kaffe och ett halvpack cigg *utan att hon ens vet det*

- Jag ska fixa det här vofsar, flytta på er. Kastar en hink vatten på sääringen, såååå…SPLASHH..VAKNA!!!! *haha va kul*

alphinna
0

a men va faaaaaaaaan *skakar hej vilt på mig* va håller du på med grrrrrrr Nu är ju hela sängen blöt juuuuu jädrans mänska.

Ska bara be och få tala om att jag var nog fasen uppe före dig jag mmmmm. Det står att du skrev kl 09.16 moahahahaha då var jag ute i skogen och varit där ett bra tag, *skuttar upp och ner av glädje*……baljan med kaffe och ciggen är redan uppe i det dubbla moahahaha. Försökte och skärpa till mig i skogen och inte blossa 4 cigg på en gång men då fick jag verkligen skärpa till mig……

Idag ska det bli stallet och plocka ihop Trollets saker och göra iordning lite. Han flyttar ju på måndag hästskrället….

fibro
0

Skrikandes ..Nu äre såhääär asso, inte kladdar jag här VARJE gång heller, kollar ju om damen kladdat först ok, ok, ok??? Jag var faktiskt uppe 05,21 så det så!!  *tjiii fick hon*

Vaddå flyttar, han ska väl ligga på mackan ju…Närrå, bara skoja, jag looovar…*eller not*

alphinna
0

05.20 va jag uppe och drack vatten…..moahahaha tji påre själv Täring…Vaa? ska han ligga på en macka????

Hur i helsingland ska han få rum på en macka??? det är faktiskt en nordsvensk vi pratar om, bäst och kolla, rusar ut------------------>

asså en näsborre fick rum eeehhhhh iiiiiiisch å han som är förkyld, usch va läskig du är. äta snormacka….*ser chockad ut*

Skojar??? de tror jag inte ett dugg på, du vill äta upp våran hästGråter

fibro
0

*hon ha ju fått total värmeslag stackarn*

Men göta petter..du få ju fleeera mackor, kan leva på han lääänge ju, mycke kött på nordsvensk.. *flinar*

Är du så äcklig så du vill ha hans snoriga näsborre oxo så OK..*weard*..

Så få Kali och Leo massa ben och gnaga oxo, jäpp.

Nähärru..eran få ni käka själv, jag har fullt upp med tösbetans andra toto..raaap

alphinna
0

mohahahaha, jädrans tur att inte döttrarna är här inne och läser under tiden vi käkar upp deras hästar…..*hugaligen*

Värmeslaget har gått över ju för idag har det varit så jädrans skönt att det knappt va sant. Var tvungen och gå in igen för och gå ut igen för och inse att det faktiskt var sant……SVAAAAAAAAAAAALT.

Både Kali och Leo njuter. Tog Kali på en lite längre promenad idag och hon tyckte det var jätteroligt för jag hade knölat in lite köttbullar i träden (la spåret innan promenaden)…..Jodå Leo fick också uppleva köttbulleträd.

Såg att det va en massa länkar i inlägget om att äta mindre kött. Ska in där och skriva för jag anser att jag äter det jag mår bra av, sen att jag råkar gilla grönfoder har ju inte med saken och göra, jag gör det inte för miljön. Var inne på en annan länk och där stod det att när en kossa idisslar så släpper hon ut si och så mycket metangas…..då slog jag igen den sidan. A men va fan *suck*…..

fibro
0

Jadå vore det inte kul o vara vi asso, min dotra skulle kallt klappa till oss…vi berättar inge om detta forum…

Javisst är det underbart nu, kan knappt tro det är sant. Vad roliga grejer du hittar på med dina voffsar, de har en kanonmatte måste jag säga… *smöööörigt*

Jamen du eller hur, jag blir så förbannad!! Var och en äter väl det som är bäst för just den. Alla kan ju inte göra lika heller. Och vad du än äter idag är ju såååå j***la farligt *stööönar*

Att sen dra in tex kossors fisar och miljö är så j***la lågt, hittar de inge tyngre skäl att utrota köttdjur..*ser blixtar av ilska*

Näpp, jag kastar både gris och ko på grillen, tar sen grönsaker och gärna potatis, dricker vatten vi kolsyrar själva och smaskar sen på nåt sött till efterrätt, nam, nam Vi äter det vi VILL och inte det några fjompar bestämmer plötsligt ska vara så bra för miljön etc…Under hösten skördar vi eget grönfoder UTAN besprutningsmedel, köper bara då det egna tar slut.

Kastar över en bukett sallad och en nygrillad kotlett, såååååå

alphinna
0

Kan inte skriva nu…äter ju för fanken *mums*

alphinna
0

Jepp vi har alltid roligt på våra promenader dogsen och jag hehehe. Leo var nog ganska chockad första månaden här hemma för helt plötsligt fick han massor och göra bara under en promenad.

Kommer ihåg när socialstyrelsen kom ut ena veckan med att ost var cncerframkallande och sen nästa vecka fick vi inte äta hur mycket vitt bröd vi ville, sen skulle vi spola chipsen för hugaligen så farligt det vart då helt plötsligt

Jag äter kött jadååååå tycker det är så gott sååååå, sen gillar jag den andra maten också, men har inte miljön i åtanke då…

Nu har inte jag tid och skriva mer till dig för dotra kom in så jag måste klia henne bakom örat

kramen

fibro
0

Jaa och så var ju potatis inte bra..Potatis som folk käkat i alla tider, hääregööd, DEN gubben går jag då INTE på….

Stäng ner fort som tusan så hon inte ser hästdiskussionen vi hade!!! *flinar stort*

???? Bakom örat..Blanda nu inte ihop dotra din med voffsarna, näääääää

En kramis kommer hääääääääääääääärrr Kyss

fibro
0

Skrikandes KALI - LEO…har nån av er  käkat opp min katt!!?? Han finns iiiingenstans och vi som ska till veterinääär…ooohhhh

Sääring, säg åt dem och ta fram kissen nuuuu, snälla.

alphinna
0

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuups jävlar asså Skäms trodde Leo kom med sitt gosedjur juuuuu (sket åsså bäst och börja leta här…Leo din ouppfostrade jädrans karlskrälle vars fasen haru gjort av katten vavavava? )

Lille katt, lille katt

lille söte katta

det va ho, det va ho

ho som sket på trappa……

Skrattande

fibro
0

Obestämd..puuuh.."ho som sket…"…då fick han inte tag på min klump iallafall..han är ju en han *fick jag till det*

Näpp, för se dääär fick jag tag i han i farten och så iväg för årets vaccination. Det var en kör utan dess like i bilen…mina katter och så dotras katt…mjauuuuuuuuu

Cat 

alphinna
0

A men va fasen…vilket kattskrälle äre då han fått tag på….*suckar djupt* aja kanske dotras, bäst och checka med henne sen. Leo gillar katter inne men ute ska han jaga i vanlig ordning…om inte katten får för sig och sitta still för då tappar han ansiktet totalt och ser ut som ett ufo……

Iiiiiiiisch gör ju ont med spruta ju….stackars kisse *slänger över en ströming som plåster på såret*, du lär nog inte få nått av matte neeeeeeeee.

Här regnar det åhååååå så gött så, bara på med regnstället och stövlarna sen så ut. Ja okey hundarna har också regnställ så det är lugnt…

kramen tanten

alphinna
0

Ahaaaaaaaaa nu hittade jag Klotterplanket Guuuuuuuuu så bra

fibro
0

Jamenjaaaaaa…trodde nästan den oxo blivit låst…moahahaha

alphinna
0

Här gäller det och sätta på *sjutillhållarlås* på allt man äger och har annars kan det försvinna *skrattar*….Jag anser faktiskt att man ska ta en diskussion med trådskrivaren innan man låser…men det är ju vad jag tycker.

Jag ligger ute på blandrashundar och hundar, där kan det också förekomma att trådar låses men då av den anledningen att det blir personangrepp av der aggressiva slaget

fibro
0

Ja jädrar anamma, gäller att hålla hårt om bokstäverna nu…

Diskussion, vilken diskussion?? Vi kom ju inte ens igång med en diskussion!! Det var inte många som hann säga vad de tycker…Och vi var ju redo att tackla och lösa problemet..lite surt faktiskt..

Jag är inne på några riktigt goa sajter oxo, där spontan humor är tillåten..

alphinna
0

Ja det blev inte alls några diskussioner och det var ju bara 4 personer som skrev vad dom tyckte….väldigt snopet faktiskt. Har faktiskt lust och lägga in nått liknande men då blir det 3:e gången……och hjälpte det???? neeeeeeee

Vars är du inne på för sidor då. Du menar inte att man får ha humor där??? *ser chockad ut*….kan det vara möjligt….

fibro
0

Alltså, det står såhär i sajtens tumregler:

citat:

"Kom ihåg att netikette och normal folkskick råder även här. Det är ingen som tycker det är trevligt med påhopp, eller ohyfsat beteende"

Sen går det ens inte att komma in på sidorna med skrivregler…

Jag talar för mig själv då jag nu säger att jag känner mig otrevligt påhoppad, till och med lite kränkt då jag inte fick försvara mig i alphinnas tråd som låstes/togs bort.

…nu är jag suuur…alphinna - peppa opp mig nuuuuuuuuuu

fibro
0

Gå in på  Livskvalitet och kolla…Flört

Jag ska nog flytta dit permanent tror jag, jepp……….

alphinna
0

Ja men det är ju sant. Helt plötsligt så var det vi som var skurkarna, bovarna och de andra krakarna som vi verkligen förstörde för med att skriva som vi gör….dom skulle minnsan inte fortsätta vara här ute osv……

Vem har hoppat på vem egentligen…..Alltså jag ser fortfarande ut som ett ufo i ansiktet och fattar ingenting….bara klippa av tråden Äsch jag skiter i det nu för nu ska jag in på livskvalite….för det får man inte här ute i alla fall. Här behandlas man som nått som katten har släpat in……just det

fibro
0

Destiny - Harmony…släpa inte in såna dära sääringar, neeeej

Ja, jag är fortfarande skakis och brakis, och fattar nada alls jöh…Hur kunde det bli såhär??? Det är ju fan vuxenmobbibng, och var är kristeamet????

Och allt bara för spontan humor - det är ju det som är så tragiskt…

Äh…kom o gaska opp dig hos de glada istället nu, till o med voffsarna ser oroliga ut….*släpar iväg med sääringen*

Bettan49
0

Rynkar på näsanMen käre nån är detta en dialog mellan 2 medlemmar bara i Fokus.

Trodde i mitt stilla sinne att detta var ett forum för Fibro o annan sjukdom.

alphinna
0

I tråden står det att det är ett klotterplank med förkortningar och tecken. Det står alla fritt att skriva. Att det sen bara har blivit 2 som skrivit kan man väl knappast belasta dom för eller hur.

I rubriken står det också klart och tydligt OT vilket betyder att denna tråd inte har med sjukdomen Fibro att göra.

Ha en härlig dagGlad

fibro
0

Just det. För vi fick ju inte skriva med spontan humor och förk och sånt…därför gjordes denna tråd…Skrattande

Men ALLA är välkomna så kasta er på tangenterna..Flört

Mamadragon
0

*lol* *asg* *roflmao* Har ända sen du, alphinna, la in tråden läst: OT. Klotterpland med KÖRKORT…. o naturligtvis blivit ngt fundersam över att d inte står nåt om dylikt…. Sen idag så fick jag tydligen för mig att putsa glasögonen eller nåt för nu ser jag ju att det var nåt helt annat….  kanske skulle städa ögonen lite oftare hädanefter.

Nå, får gå ut o leta efter ungarna nu. Taxen skulle ut o gå med dom….

Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...

"Aliquando et insanire iucundum est"

fibro
0

Bounce                         

klottra, klottra, klottra, klottra ………………………

alphinna
0

a men jisses mamadr…nu får du väl i alla fall erkänna att du behöver minst ett par förstorningsglasögon Körkort?????? moahahahaha jo tjena ….

va kan man skriva om körkort daaa??? ja eehhhh äsch skiner i det, jag klottrar istället…..härligt förresten att mammadr vågade sig in här och hon SVIMMADE inte eller va säger du fibro???? visst är tanten modig???? *flinar elakt* nu ska jag klottra…

klottra klottra klottra klottra (guuu va trött jag blir i pekfingarna) klottra klottra klottra klottra ut för en balja kaffe------------------------------->

Mamadragon
0

jo nog e jag modig alltid *mild överdrift*, fast liiiite yr blev jag allt.

Fast nog skulle man kunna skriva en hel del om körkort… eller åtminstone sånna som inte ska ha några dylika *grr*
Höll på att få bilen intryckt av en igår. Min bil är ganska stor (Honda CRV) och jätteorange, går inte att missa. Och ÄNDÅ kom det en ifrån vänster o tyckte att han skulle ut på vägen precis framför mig. Fast det är klart, han hade en ännu större bil och det är väl det som räknas Skrikandes

fibro
0

Jaa-a, henne behåller vi alphinna Flört

Körkort?? Är det en såndär råååsa kort..?? Med eget foto på?? Helv***te!!! Den gav ju polisen häromdan! Han ville så gärna ha den….bara fö jag blev lite tung i gasfoten…* jag är grym på ljuga, tssss*

Mamadragon
0

joo, helst ska det vara eget foto. Fast mina barn trodde det min systerdotter på mitt körkort, hon ser ut ungefär som jag gjorde för tju…*host* fem år sen. (tänk vad smink kan göra underverk på foton)

Konstigt förresten, det där med tunga gasfotar… måste vara nåt fibro-symtom va? Jag lider nämligen av det oxå Förvånad

fibro
0

Convertible Female

#72… ja det kanske är nåt symtom…ujujuj…och smittsamt verkar det..

Skrikandes   ALPHINNA!!! har du oxo såna symtomer????????

alphinna
0

Men brudar dåååååååå……Nepp jag har inget sånt symtom. Jag har mina fötter där dom ska va så det så. Gasfot???? asså klumpfot har jag hört talas om men gas……eeehhhhh nu kom jag på va jag lider av och det är gasmun, jaaaaaaaaaa så vare…

Måste man ha eget foto på leg??? vare därför jag inte fick meducinen på apoteket eftersom jag satt in min granne istället??? ho är fasen så mycke snyggare än va jag är så jag tänkte glänsa lite…..jahaja tänk att en aldrig få vara glad asså…..utgår tjurig--------------------->