OT: Hemma igen..
Så kom vi tillbaka från våran "lill-semester" igår kväll. Såå skönt att komma hem!
Vi bilade ner till Gränna och stannade till på lite olika ställen och tittade på sevärdheter. Sånt gillar vi. Så tog vi färjan över till Visingsö.
Men tyvärr, där blev vi redigt besvikna, tex Näs slottsruin var knappt en ruin ens, fanns ju typ bara en liten mur kvar av slottet…Sen en överväxt örtagård..o inge mer.Men en riktigt söt och pittoresk liten ö var det, stugan vi bodde i var så rar.
Så bilade vi hem på "andra sidan" Vättern igår och kika på massa kul. Så det var en bra resa tycker jag ändå.
Och idag slickar jag såren, det gör så ont i kroppen!! I såna här lägen vill jag ha smärtstillande, men vet inte vad jag ska ta, det mesta pajjar magen ist :( Bara att härda ut..

Välkommen hem *folks* Visingsö är en trevlig ö *japp* Alltid trevligt och få byta miljö ibland och bara koppla av, se roliga grejer och äta gott. Som sagt priset man får betala är ju inte så roligt men ibland så får man ta sina smällar…
Slänger över lite litteratur och annat godis så du har och göra lite sååååååå
Ååh..aj.oj..näeeh..HJÄLP!! Tack det räcker, det räcker!!!
* Det haglar smågodis och tidningar och böcker far omkring…*
Härregööd, qvinna, nu klarar jag mig resten av dagen oxo, du är en raring, jaaaaadå.

Vad roligt att ni hade en bra resa - även om Näs slottsruin saknade ruinen. Hoppas att ni köpte Gränna polkagrisar när ni nu var i Gränna. De är såååååå goda - mums.
Ibland måste vi helt enkelt hitta på något roligt - men tänk om vi kunde slippa betala med värk efteråt. Vi kan ju inte bara sitta och vänta på att vi ska dö.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Tack Yvette.
Mmmm, ja inte kan man passera Gränna utan köpa på sig polkagrisar
.
Ja och under sommaren kanske man får bita ihop lite och ändå försöka göra lite kul grejer. Vintern blir man ju mest hemma ändå.
Så jag ångrar inte att jag "sliter" nu, det känns skönt att ha gjort något…

Polkagrisar fasnar i tänderna. Det är lättare och roa sig på sommaren jadåååå
Ja visst gör de, kan man suga på dem länge, jepp 

*6 Jo man kan ju göra det, men sug på den här då, att man kan suga bort inlägg här jadå. *puts väck* inte ens i mina gömmor fanns den *nepp*
Men vafan säger du
….Försvinner de bara upp i ingenting, poff ?
Vad kallar vi sånt för..diskriminering, mobbing, utfrysning…eller ??
------------------------------------------------------------------------------
Vaffödåååårååå, kan nån svara????