OT Godmorgon12 juli
Ser ut att bli en solig dag och det kan passa bra - vi ska bada katt och då kan gubben sitta ute och torka dom.
Jag känner mig öm i hela kroppen och har sovit dåligt.
Håll i er - nu kommer det lite skryt. Jag har på 17 dagar minskat 5 kg i vikt och jag känner mig så lätt =O)
Ha en skön dag alla Fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmorgon på er, Paddiz bra jobbat med vikten, åste kännas skönt =0)
Idag ska jag åka och kolla när gubben min ska köra ett triathlon, jag blir trött bara jag tänker på det fniss =0)
I em hoppa jag på lugn och ro, jag är trött och har ont och vill gärna bara gå och pilla i min ensamhet….men vi får se hur det går med den saken !
God morgon Fibrovänner
.
Gratis Paddiz, bra jobbat!
Idag ska jag göra absolut minsta möjliga..Kom hem från vår lill-semester igår ( knappt 2 ljöjliga dygn) och man blev helt väck.
Känns som jag legat under en ångvält..eller nåt.
Ha en underbar dag allihop

Godeftermiddag vänner
Här skiner solen och det är riktigt trevligt väder, lagom varmt. Haft besök av kennelägaren till Leo. Hon skulle lämna lite papper och sen ville hon så gärna träffa Leo. Hon blev så glad att Leo har gjort sådana stora framsteg, inte stressad utan såg glad och förnöjd ut, men han var lite fet moahahahaha. Äsch
Grattis Yvette snyggt jobbat.
Leo - fet…nä nu j**ar.. 

Bara för han är lite kramgo är han inte fet alls *ler mjukt*.
Och hans gosiga matte hittar på så mycke kul bus med honom..sätter spår i träden med korv och allt, jojo. *rynkar pannan*

*4 ja kan du tänka dig att lillfisen va FET, håller med dig han är bara kramvänlig….Katrin kennelägare höll dock med om att hon hellre såg en fet lycklig hund är en stressad smått neurotisk smal hund…. Nu är ju Kali också fet (men av andra orsaker) och jag själv springer omkring som en tok i duschen för och ens bli blöt…..VEM SNOR MIN MAT?
* svälj * 

TACK för era ord om min viktnedgång. Det sporrar ännu mer när man får beröm =O)
Ha en skön kväll.
Kram Yvette

*6 Kunde ge mig fasen på det…*sätter upp ett sjutillhållarlås på kylskåpet och skafferiet såååå*
Grattis Paddiz
Lite lätt avundsfrisk på dig faktiskt. Gött kämpat.
Tar livet med en klackspark...NÄR jag orkar sparka överhuvudtaget vill säga...
"Aliquando et insanire iucundum est"

Mamadragon: TACK - det känns skönt att ha tagit första steget. Har gått ner ytterligare och tänker som så att snart har jag tappat 3 pkt mjöl.
Kram Yvette