Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1944 ggr
fibro
0

Varför fastnar inget....?

Alltså - jag blir så trött på det här. Har ju börjat läsa den där boken "Mindfulness i vardagen".

Men vaf**n inget fastnar mellan örona! Jag har nu läst boken 2 ggr och fattar inte vad jag läst! Jag inte bara glömmer vad jag läst, jag får inte in vad jag läser!!

Likadant blir det vid långa samtal och om jag kollar nåt tv-program..

Va f**n är det för fel i huvve på mig!? Jag vill ju få in det här!!

Ville bara skriva av mig, kanske nån annan oxo känner igen det här..?? Gråter

[tantleen]
0

Ja,det där känner man igen,vissa dagar är det som vakuum i hjärnan,som om man befinner sig i en glasburk.

Man läser om och om igen med inget fastnar,då är det lika bra att lägga undan boken och hoppas att hjärnan är klarare en annan dag,så det är absolut inget fel på din hjärna.Glad

fibro
0

Joodu gumman, det måste vara..för såhär är det jämt nuförtiden Rynkar på näsan.

Det är nog bara äppelmos i skallen - eller tomluft.  *tjurar*

Och jag lägger boken ifrån mig, gör annat eller inget, och försöker igen..näh - samma skit igen! Så måste jag gå tillbaka och ögna vad jag tidigare läste - utan att fatta nåt Förvånad.

[tantleen]
0

Ja, vad ska man säga:hopplöst fall doktorn grät…….Flört

fibro
0

Ha ha…

alphinna
0

Men snälla gumsan, detta fenomen att inget fasnar kan faktiskt bero på att det är tomt mellan örona, eller va tror du *skrattar hejdlöst* SkrattandeSkäms

Annars så är det ju så att fibrohjärnor brukar bestå av teflon, lite svårt och fasna liksom…

Angelita
0

Har man tur en dag kan det brinna fast i teflonet, men det är sällan.

fibro
0

Jaa..så är det nog.. Obestämd. *knäppgökar*

alphinna
0

jag är inte knäpp, det har jag papper på moahahahaha

fibro
0

Jag har inte papper på nåt alls jag….tar och röker ett tag Obestämd

Angelita
0

Jag har papper på att jag inte är knäpp. Det är det inte alla som har.

[tantleen]
0

Hur står det till med era proteshjärnor egentligen?Flört

Man kan ju undra?(fniss)

Tokar där ute i etern.

mongu
0

Har du testat att lyssna påcd:n som är med boken om Mindfulness?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

alphinna
0

*10 Har du också papper som visar att du har mer IQ än skonummer. Attans bra och ha alltså hahahaha

*9 inget papper alls? va har du runt ciggen egentligen *hmhmhm*

angelica75
0

Här är en till som inte får in något i skallen. Ingen mening att F-kassan säger att jag ska plugga till något. För det går inte in i skallen. Fullt med bomull,känns så.

Min särbo tycker att jag ska sluta med medicinerna, lätt för han att säga. Han begriper ju inte hur det står till. Ändå har han sätt mig sen 9år tillbaka. Så han borde ju se att jag är sämre.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

alphinna
0

Teflonminnet blir nog kvar och det är ju bara och acceptera. Din särbo kan inte alls säga vad du ska göra. Anser du att du inte kan sluta så kan du inte det, bara för honom och köpa det….Med vilken rätt har han och säga till dig ang din sjukdom som i så fall skulle förvärra det för dig…..grrrrrrrrrr nu blev jag lite sur på oförstående människor……..*ler i alla fall då*

fibro
0

#12.. Rynkar på näsan  Ville läsa och förstå boken först…har nu möljat genom den 3 ggr utan att fatta nåt…ska idag ge mig på cd-n..

#13.. ciggen?? jag suger holk jag *fan va jag ljuger, haha*

#14.. Håller med #15. Eftersom han inte vet hur det är ska han bara hålla igen brödlådan..Och ser han inte hur du mår egentligen…jaa..byt ut han!! *fnissar* Flört

alphinna
0

*16 Holk? menar du att du sitter i en holk uppe i ett träd och holkar…det skulle jag vilja se moahahaha

angelica75
0

Just nu är det skönt. Bara jag och två hundar. Barnen borta hela veckan och särbon är hos sig. Skönt

Mvh Angelica

alphinna
0

*18 passa på och njut nu och se till så hundarna passar upp på dig ordentligt *skrattar*

angelica75
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag ska njuta. Njuta av tystnaden. Ska be dom hämta det jag vill haSkrattande

Mvh Angelica

alphinna
0

*20. naaa va söt man kan vara då Förvånad

fibro
0

Å tjurigt ligger de och glor och undrar vad tusan som farit i matte.. "Hämta själv, får ju vi göra jämt"….hahaha

Vad har jag sagt åt dig, luras inte med folk sådär, de blir ba bsvikna då voffsarna inte gör som Kali och Leo…Skärp dig, sääring Obestämd

alphinna
0

*22 alltså nu jä****  eller nja. okeySkäms lommar ut och sätter mig i skamvrån och skäms

angelica75
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 Den är från kullen som min tik fick i sep-08 Mamma köpte den. Hon är så go.

Mvh Angelica

fibro
0

* dagdrömmer *    

Jag vill ha 2 Mopsar…eller tollare…eller golden…2 voffsar vill jag ha…

alphinna
0

*24 jättesöt liten tös

*25 mops tollare eller golden jahaja….Då skulle jag ta mops. och det finns det anledning till *nickar bestämt*

fibro
0

Utveckla de där!

sommarblomman
0

Har samma problem: Känner mig helt sabla trög i huvudet. Inget går in vare sig det är att läsa en bok eller liknande:Grejen är att jag vet att jag inte är "dum i huvudet", men sedan läser man på nätet att långvarig stress etc kan leda till kronisk dumhet dvs att man aldrig blir frisk från det dåliga minnet….om det sedan är sant vet jag ej Flört

fibro
0

Embarrassed

#28  ..men åååh.. va jobbigt!!

alphinna
0

*28 kronisk dumhet? äsch jag är inte dum bara lite långsam. *flinar*

fibro
0

#30..hur var det nu…acceptera, leva här o nu va..moahahaha

*fick hon o sova på*

alphinna
0

*31 nääää de där vakna jag ju av. Segar mig fram till t-bordet och skriver att *kära flickor, acceptera att ni är lite sega och långsamma i skallen, det blir så mycket lättare och leva här och nu då*….segar mig ut igen----------->

Skrattande Där fick Täringen

fibro
0

#32.. hahahah, kissa och gå och lägg dig nu säring, du har ju dilerium elle nåt sånt…

Natti-natt  Flört

alphinna
0

*33 Kissat och borstat tänderna…natt täring Glad eller var det godmorgon Förvånad

mongu
0

Kanske dags att tänka på ämnet i denna tråd. Försök att hålla det så alla orkar läsa.

En del inlägg kanske kan bli kontakt via mail till varann istället, är lite jobbigt att inte kunna få sammanhang i trådarna.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!