Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1076 ggr
Paddiz
0

OT Godmorgon 11/7

Godmorgon alla vänner

Här i Klippan har vi ett skönt väder - sol ibland och regn ibland. Ett väder som passar mig rätt så bra.

Idag ska vi lägga golv i köket. Golvet som vi la i sonens rum häromdagen blev så fint och nu vill vi ha snyggt golv i köket också.

Troligen kommer jag att vara arbetsledaren som talar om för maken och sonen vad och hur de ska göra.

Ha en skön dag alla Fribrovänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

linasvovvar
0

Godmorgon ! Sitter och mumsar på bullar från kondis, inte fel till helg frukost !

Man kan väl säga att jag har semester nu, har klarat av 10 veckor på smärtrehab och har nu 3 veckors semester innan 16 veckors arbetsträning !

Ska åka in en runda till Centersyd i dag och shoppa lite, aldrig fel med lite nya kläder.

Hoppas ni alla får en toppendag !

Angelita
0

God förmiddag!

Blandat väder. För en stund sedan såg jag solen. Det var ett tag sen.

Trött, men jag ska försöka pyssla lite i växthuset idag.

Ha en så bra dag som ni kan!

alphinna
0

Gokväller kära vänner

Här är det också blandat väder. Varit ute och tränat hund, sen blev det fönstertvätt och upp med nya gardiner….

Smaskigt det lät med bullar från kondis då *mums* har ju inget kondis här på landsbygden äsch får la baka en mumsig sockerkaka…det gillar hundarna.

Jadu Yvette det ska finnas en arbetsledare på alla arbetsplatser hehehe hoppas det blir snyggt….vilket det säkert blir.

Agnetha och de fyrfota

Paddiz
0

linasvovvar: Så skönt med semeter. Hoppas att du hade en trevlig shoppingtur igår.

Angelita: Vad har du i ditt växthus? Blommor eller tomater m.m? Jag hade aldrig haft tålamod med att sköta ett växthus - allt hade torkat och dött.

alphinna: Vilken energi du har. Du får gärna komma hit och putsa mina fönster - kunde vara trevligt att se ut. Golvet blev alldeles perfekt. Så skönt med ett snyggt golv. Jag var en alldeles utomordentlig arbetsledare - killarna fick fika när de hade lagt hela golvet + lagt lister. Ingen vila och ingen ro!

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

fibro
0

Men vänta här nu…kossera då?? När tog du hand om dem??

Skrikandes INTE ALLS, FÖR DE STOG JU HEMMA NÄR VI KOM!!!

*aldrig mer hon få va kovakt, näpp*

alphinna
0

*5 men herregud mänska, jag fraktade ju hem dom till er så att ni skulle slippa åka och hämta dom. Jahaja det är tacken det *surar* kolla lagårn också den är ju för helsike nyskurad och gardiner har dom fått med…

Nu ska jag bara mocka ur sovrummet sen är allt klart, kanske skulle duscha också, fick ju Rosa i sängen och gosa med….

fibro
0

#6 Skäms  Oopss, fölåt då…såg nu de fina gardinerna, nya fina trasmattor i gångarna och blommor har du pyntat med..Tänk så gärna de vill in där i höst sen..*BIG smile*

Åh..sov du me Rosa..du skulle tatt Gullviva istället, hon skiter inte sååå mycke…jaja..då vet du till nästa gång :)

Då får en tacka och bocka och niga och langa över kaffe från Visingsö. * fjäsk! *

Tack för hjälpen, ta emot… hääääär  ------------->

Bonden vinkar frenetiskt oxo…..

alphinna
0

*7..äsch det var så lite så Skäms ge bonden en kram från oss. Ja men Rosa hoppa ju upp i sänga och hur lätt är det och få ner en ko, själver hamna jag nere i fothuset hållandes ena handen i golvet för och inte trilla ur när ho vände på sig.

Kaffe Förvånad uuuups tack rusar ut till köket--------------------->